رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از هفته هفدهم با چند دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌های امشب منچسترسیتی در ادامه ناکامی‌های چند هفته اخیرش در خانه مقابل کریستال پالاس با تساوی ۲-۲ متوقف شد. جک گریلیش در دقیقه ۲۴ و ریکو لویس در دقیقه ۵۴ برای سیتی گلزنی کردند و  ژان فیلیپه ماتتا در دقیقه ۷۶ […]

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از هفته هفدهم با چند دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌های امشب منچسترسیتی در ادامه ناکامی‌های چند هفته اخیرش در خانه مقابل کریستال پالاس با تساوی ۲-۲ متوقف شد.

جک گریلیش در دقیقه ۲۴ و ریکو لویس در دقیقه ۵۴ برای سیتی گلزنی کردند و  ژان فیلیپه ماتتا در دقیقه ۷۶ و میشل اولیسه در دقیقه ۵+۹۰ از روی نقطه پنالتی برای کریستال پالاس موفق به گلزنی شدند.

منچسترسیتی با این تساوی ۳۴ امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت تا فرصت نزدیک شدن به صدر را از دست بدهد. کریستال پالاس نیز با این نتیجه ۱۷ امتیازی شد و در رده پانزدهم ایستاد.

منچسترسیتی پیروزی را فراموش کرد/ چلسی قعرنشین شکست داد

اما در دیدر دیگر امشب تیم چلسی میزبان شفیلد یونایتد بود و در نهایت با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید. کول پالمر در دقیقه ۵۴ و نیکولاس جکسون در دقیقه ۶۱ برای چلسی موفق به گلزنی شدند.

چلسی با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و به در ده دهم جدول صعود کرد. شفیلد یونایتد نیز با این شکست با ۸ امتیاز در قعر جدول و در رده بیستم باقی ماند.

منچسترسیتی پیروزی را فراموش کرد/ چلسی قعرنشین شکست داد

منبع: خبـر ورزشی