قیمت گوشی موبایل امروز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲
قیمت گوشی موبایل امروز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲

امروز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲، در نخستین روز هفته قیمت گوشی موبایل در بعضی برندها تغییراتی یافت. نوسان قیمت گوشی موبایل در آغاز هفته در گروه اپل، قیمت آیفون ۱۳ معمولی، در همان سطح ۳۴ میلیون و ۸۲۳ هزار تومان رسید. قیمت آیفون ۱۳ پرومکس نیز با کمی کاهش به ۵۸ میلیون تومان رسید. اما قیمت […]

- قیمت گوشی موبایل امروز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲

امروز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲، در نخستین روز هفته قیمت گوشی موبایل در بعضی برندها تغییراتی یافت.

نوسان قیمت گوشی موبایل در آغاز هفته

در گروه اپل، قیمت آیفون ۱۳ معمولی، در همان سطح ۳۴ میلیون و ۸۲۳ هزار تومان رسید. قیمت آیفون ۱۳ پرومکس نیز با کمی کاهش به ۵۸ میلیون تومان رسید. اما قیمت آیفون ۱۴ پرومکس افزایش یافت و به۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، قیمت گوشی S22 ultra با کمی افزایش به ۴۷ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسید.مدل S23 ultra، به سطح ۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. در سری اقتصادی این گروه، قیمت A54، با اندکی کاهش به سطح ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسید و مدل A34 نیز در قیمت ۹ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان بدون تغییر باقی ماند.

در گروه شیائومی، قیمت گوشی مدل Mi 11 ultra بدون تغییر، در همان سطح ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان باقی ماند. اما مدل Redmi Note 12 pro کاهش قیمت داشت و به سطح ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

در گروه ناتینگفون، قیمت مدل Nothing phone 1 بدون تغییر در سطح ۱۴ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت Nothing phone 2 در سطح ۲۹ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان، ثابت باقی ماند.

منبع: اطلاعات انلاین