سیاوش سپهوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، با اشاره به شرایط نامناسب ورزش لرستان اظهار داشت: بنده سیاوش سپهوند کارشناس ارشد حوزه ورزش، مسئول استعدادیابی فدراسیون دوومیدانی و مربی تیم ملی دو‌های سرعت متاسفانه بیشترین دردمان از این بود که جناب زیویار استاندار محترم استان لرستان محفلی پرشکوه در خارج از […]

- گلایه ورزشکاران و مدیران ورزش لرستان از عملکرد ضعیف مدیر کل ورزش و جوانان

سیاوش سپهوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، با اشاره به شرایط نامناسب ورزش لرستان اظهار داشت: بنده سیاوش سپهوند کارشناس ارشد حوزه ورزش، مسئول استعدادیابی فدراسیون دوومیدانی و مربی تیم ملی دو‌های سرعت متاسفانه بیشترین دردمان از این بود که جناب زیویار استاندار محترم استان لرستان محفلی پرشکوه در خارج از استان با پیشکسوتانی که هیچ گونه دردی در حوزه ورزش در استان لرستان را ایجاد نکرده است.

وی افزود:‌ای کاش استاندار فقط یکبار با هیات‌های ورزشی و ورزشکاران بدون هیچ گونه هزینه‌ای جلسه‌ای برگزار تا با دغدغه‌های ورزشکاران آشنا می‌شد و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام می‌کرد. از آنجا که لرستان بهترین سرزمین از لحاظ جغرافیایی معدن بی پایان نیروی انسانی است و یکی از ارکان توسعه پایدار همین جوانان انقلابی بی نظیر محسوب می‌شود، اما باز از چندین سال پیش هیچ یک از مسئولین ارشد استان به جوانان و نیروی انسانی ورزشکار توجهی نکردند.

کارشناس ورزش استان لرستان ادامه‌داد: متاسفانه استاندار پروازی استان که خود را به گونه‌ای ورزشکار می‌داند و عملا همه کاره ورزش استان شده و احساس می‌کند تخصصی در مورد ورزش تصمیم گرفته است در همین مسأله احساس پافشاری می‌نماید. از آنجایی که تمام کارشناسان ورزش، دلسوزان و مربیان استان به از هم پاشیدگی ورزش و هیات‌های ورزشی، مهاجرت ورزشکاران و مربیان نخبه به سایر استان‌ها و استفاده استان‌های دیگر از ظرفیت جوانان ورزشکار انقلابی استان و این استاندار پروازی از نظر متخصصین ورزشی استفاده نکرده است در چند روز اخیر بازرسانی از وزارت ورزش به این استان سفر کرده اند و شاید با یکی از عجیب‌ترین صحنه‌ها رو به رو شده اند که تمامی بدنه ورزش استان از پرسنل، هیات ها، مدیران و مسئولان از ورزش این استان ابراز گلایه کرده اند. قصه پر درد ورزش از استاندار نشات گرفته، چون وی برای چندمین بار قول افتتاح زیر ساخت‌های بیست ساله استان را داده، اما به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده بجز شعار پوچ و توخالی هیچ چیزی در چنته ندارد.‌ای کاش استاندار به جای برگزاری میهمانی مجلل یک سری به ورزشگاه تختی و بخصوص اداره ورزش استان بزند تا متوجه عملکرد خود شود. در پایان از شخص وزیر ورزش و نماینده ولایت فقیه در استان درخواست دارم به شرایط اینجا نگاه ویژه داشته باشند و از مدیران قوی در راس کار استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا