به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنایت وحشیانه‌ای دیگر پس از زیرگرفتن چادر بیماران و آوارگان در بیمارستان کمال عدوان غزه، آن‌ها را زنده‌زنده دفن کردند. «عماد زقوت» یکی از خبرنگاران حاضر در غزه گزارش داد که بیش از ۲۰ پیکر شهیدان این جنایت نیز در بیمارستان کمال عدوان […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنایت وحشیانه‌ای دیگر پس از زیرگرفتن چادر بیماران و آوارگان در بیمارستان کمال عدوان غزه، آن‌ها را زنده‌زنده دفن کردند.

«عماد زقوت» یکی از خبرنگاران حاضر در غزه گزارش داد که بیش از ۲۰ پیکر شهیدان این جنایت نیز در بیمارستان کمال عدوان روی زمین افتاده است.

این خبرنگار تاکید کرد که بیمارستان کمال عدوان به صورت کامل ویران شده و نظامیان اشغالگر هر جنبنده‌ای را در اطراف آن هدف قرار می‌دهند.

مدیر کل وزارت بهداشت فلسطین در غزه در این رابطه گفت: کشتار زخمی‌ها و بیماران و زیرگرفتن آنان با بولدوزرها باید از سوی مؤسسه‌های حقوقی به ثبت برسد.

از سوی دیگر محله شجاعیه غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

علاوه بر این منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که قایق‌های ارتش رژیم صهیونیستی به سوی دریای خان‌یونس و رفح در جنوب نوار غزه خمپاره شلیک کرده‌اند.

پیش از این نیز در نتیجه بمباران یک خانه مسکونی در شهرک «المناره» شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه ۵ فلسطینی به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان «المعمدانی» غزه را هم‌چنان هدف قرار می‌دهد. منطقه «معن» در شرق خان‌یونس و چندین محله مسکونی در غرب غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

در نتیجه بمباران ۲ خانه مسکونی در شهرک «امل» در غرب شهر خان‌یونس نیز ۲۰ فلسطینی زخمی شدند که بیش‌تر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

منبع: مـهر