واکنش عجیب نتانیاهو به کشته‌شدن فرزندان اسرائیلی‌ها
واکنش عجیب نتانیاهو به کشته‌شدن فرزندان اسرائیلی‌ها

خبرگزاری فارس نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه تاکید کرد که این رژیم در شرایط جنگ موجودیتی قرار دارد. وی در ادامه سخنانش تاکید کرد: «با وجود فشارهای بین‌المللی و با وجود بهایی که با کشته شدن فرزندانمان در حال پرداخت هستیم اما باید به جنگ تا پیروزی ادامه دهیم». نخست وزیر […]

- واکنش عجیب نتانیاهو به کشته‌شدن فرزندان اسرائیلی‌ها

خبرگزاری فارس نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه تاکید کرد که این رژیم در شرایط جنگ موجودیتی قرار دارد.

وی در ادامه سخنانش تاکید کرد: «با وجود فشارهای بین‌المللی و با وجود بهایی که با کشته شدن فرزندانمان در حال پرداخت هستیم اما باید به جنگ تا پیروزی ادامه دهیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «کشته شدن سه گروگان اسرائیلی در غزه قلب من را شکست و ما برای حفظ جان مبارزانمان هر کاری انجام خواهیم داد».

وی گفت: «به بازگرداندن سه نفر از گروگان‌هایمان که از دستان حماس فرار کرده بودند بسیار نزدیک شده بودیم و باید از این موضوع درس گرفته و به فعالیت‌مان ادامه دهیم».

نتانیاهو گفت: «کاری که در غزه انجام می‌شود برای بازگرداندن گروگان‌ها و از بین بردن حماس بسیار مهم است».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «در حال حاضر درگیری‌هایی در جبالیا و خان یونس در جریان بوده و تعدادی از مبارزانمان در آنجا کشته شدند».

نتانیاهو افزود: «باید به جنگ تا تحقق پیروزی حتمی ادامه دهیم و من به طرف آمریکایی و همه جهان بر ادامه جنگ تاکید کردم».

وی ادامه داد: «هرگز اجازه بازگشت به اشتباه معاهده اسلو را نخواهیم داد و بسیاری در جهان عرب فرزندانشان را بر از بین بردن اسرائیل تربیت می‌کنند».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان از محکوم کردن آن چیزی که در هفتم اکتبر روی داده خودداری می‌کند و نوار غزه تحت کنترل امنیتی اسرائیل باقی می‌ماند».

نتانیاهو افزود: «همه از کشته شدن اشتباه سه نفر از گروگان‌ها توسط نظامیانمان در غزه ناراحت هستیم».

پس از اینکه صهیونیستها سه نفر از اسرای خود را در غزه کشتند، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، تحقیقات اولیه درباره کشته شدن سه اسیر نشان می‎دهد، سه نیروی ارتش بر خلاف رویه، عمل کرده‌اند.

طبق این خبر، سه اسیر، با حالت تسلیم و بدون لباس و یکی از آن سه، با در دست داشتن پارچه سفید از مسافت چند ده متری و در حالی کشته شده‌اند، که به زبان عبری از نظامیان ارتش کمک خواسته‌اند

به گزارش این روزنامه، تک تیرانداز اسرائیلی در حالی به آنان شلیک کرده که آنان در ظاهر غیرنظامی بوده اند و مهمتر اینکه پارچه سفید (به نشانه تسلیم) داشته‌اند.

ارتش اسرائیل گفته همه این اقدامات بر خلاف دستورات است. اما اتفاق رخ داده نشان میدهد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در صحنه جنگ هیچ کدام از قوانین بین‌المللی را رعایت نمی‌کنند.

منبع: اطلاعات انلاین