سومین مدال طلای ایران در روئینگ زیر ۲۳ سال آسیا
سومین مدال طلای ایران در روئینگ زیر ۲۳ سال آسیا

مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا در تایلند برگزار شد و ایران یک مدال طلای دیگر را به دست آورد. فاطمه مجلل در روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن زیر ۲۳ سال بانوان در فینال A با حریفانی از قزاقستان، هنگ‌کنگ، ویتنام، فیلیپین و سریلانکا رقابت کرد و در پایان با ثبت زمان ۹:۰۷.۴۴۵ دقیقه در […]

- سومین مدال طلای ایران در روئینگ زیر ۲۳ سال آسیا

مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا در تایلند برگزار شد و ایران یک مدال طلای دیگر را به دست آورد.

فاطمه مجلل در روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن زیر ۲۳ سال بانوان در فینال A با حریفانی از قزاقستان، هنگ‌کنگ، ویتنام، فیلیپین و سریلانکا رقابت کرد و در پایان با ثبت زمان ۹:۰۷.۴۴۵ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد.

در این ماده نمایندگان هنگ‌کنگ و فیلیپین به ترتیب دوم و سوم شدند.

امیررضا عبدالی در روئینگ تک‌نفره سبک‌وزن زیر ۲۳ سال آقایان در فینال A با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، هنگ‌کنگ، ویتنام و فیلیپین رقابت و در پایان با ثبت زمان ۸:۳۹.۶۲۱ دقیقه عنوان ششمی را کسب کرد. در این ماده نمایندگان ویتنام، هنگ‌کنگ و ازبکستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

آوینا بخشایی و مهنا حاجی‌حسینی در روئینگ دونفره جوانان در فینال A با حریفانی از ازبکستان، ژاپن، چین، ویتنام و کره رقابت کردند و در پایان با ثبت زمان ۸:۲۵.۹۸۲ دقیقه عنوان پنجمی را کسب کردند. در این ماده نمایندگان چین، ویتنام و ازبکستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

تیم ایران با دو ورزشکار در بخش بانوان زیر ۲۳ سال، دو ورزشکار در بخش بانوان جوانان و دو ورزشکار در بخش مردان زیر ۲۳ سال و جوانان حضور دارد. ایران در روئینگ یک‌نفره سبک‌وزن زنان و دونفره سنگین‌وزن زنان و یک‌نفره سنگین وزن زنان صاحب مدال طلا شد.

باشگاه خبرنگاران