به گزارش خبرنگار اجتماعی زیرنویس، خرابی پله برقی های متروی تهران ، معضلی نیست برای امروز و دیروز باشد؛ حتی به نظر می رسد معضلی نیست که به آینده هم آن را دچار نباشیم؛ اما خیلی سخت است که ایستگاهی مثل «تجریش»، که برای خروج یا ورود به آن، می بایست از چندین مرحله پله […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی زیرنویس، خرابی پله برقی های متروی تهران ، معضلی نیست برای امروز و دیروز باشد؛ حتی به نظر می رسد معضلی نیست که به آینده هم آن را دچار نباشیم؛ اما خیلی سخت است که ایستگاهی مثل «تجریش»، که برای خروج یا ورود به آن، می بایست از چندین مرحله پله برقی عبور کرد، هر روز با خرابی پله برقی همراه باشد. 

یک شهروند تهرانی که روزانه برای رفتن به سر کار و بازگشت به خانه از متروی تجریش استفاده می کند، در گفت و گو با زیرنویس می گوید: پله برقی های متروی تجریش از ورودی ایستگاه پله برقی رو به پایین، بیشتر از دو ماه است که کار نمی کنند و دورش حفاظ امنیتی نصب کرده اند. بیشتر به نظر می رسد مترو منتظر تامین قطعه برای تعمیر است.

او در ادامه می افزاید: پله برقی دوم که به سمت بالا و خارج مترو است نیز بیشتر از یک ماه می شود که خراب شده است. همچنین خیلی وقت است که دو پله از برقی های دو لاینه این ایستگاه نیز، از کار افتاده اند. کمتر از یک هفته پیش هم یک پله برقی دیگر خراب شد که به سمت بالاست و برای خروج از ایستگاه است. اینجا مسیری بسیار طولانی در پیش داریم که باید با پله های معمولی آن را طی کنیم.

این شرایط در حالی بر متروهای تهران حاکم است که افراد سالمند، مادران و زنان باردار، افراد دارای معلولیت، بیماران و… از مترو استفاده می کنند و در زمان خرابی پله های برقی، با مشکلات زیادی رو به رو می شوند.

منبع خبر: رکنـا