به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احدی شامگاه شنبه در نشست هماهنگی اعزام کاروان حج عمره به سرزمین وحی الهی در اردبیل، اظهار کرد: بعد از گذشت ۹ سال شاهد از سرگیری اعزام کاروان به حج عمره مفرده هستیم تا اعمال زیارتی انجام شود. وی تصریح کرد: افراد با اولویت ۱۵۰ تا ۴۰۰ می‌توانند با مراجعه […]

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احدی شامگاه شنبه در نشست هماهنگی اعزام کاروان حج عمره به سرزمین وحی الهی در اردبیل، اظهار کرد: بعد از گذشت ۹ سال شاهد از سرگیری اعزام کاروان به حج عمره مفرده هستیم تا اعمال زیارتی انجام شود.

وی تصریح کرد: افراد با اولویت ۱۵۰ تا ۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سایت و یا اداره حج و زیارت نسبت به انجام مراحل سفر خود به خانه خدا اقدام لازم را انجام دهند.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: سه کاروان از استان اردبیل در ماه‌های جمادی‌الثانی، رجب و شعبان از استان اردبیل عازم خانه وحی الهی می‌شوند تا اعمال حج عمره مفرده را به انجام برسانند.

احدی افزود: اولین کاروان ۱۲ دی ماه از اردبیل عازم سرزمین وحی الهی خواهد شد تا بتوانند بعد از سال‌ها انتظار زیارت معنوی خود را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: افراد با اولویت تا ۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت و کسب اطلاعات لازم مدارک و مستندات را ارائه کرده و آماده این سفر معنوی باشند.

احدی اضافه کرد: سعی ما بر این است تا شرایطی را فراهم کنیم تا زائران بتوانند در بهترین شرایط و آرامش خاطر و معنویت به این سفر ارزشمند عزیمت کرده و اعمال حج عمره مفرده را به انجام برسانند.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل بیان کرد: سعی بر این خواهد بود تا در مراحل بعد نیز دیگر زائران بعد از انجام اعمال حج تمتع در ماه‌های بعد از آن عازم این سفر معنوی شوند.

منبع: مـهر