به گزارش خبزگزاری زیرنویس: مدیر مخابرات منطقه خوزستان و معاون شبکه به همراه رئیس اداره مخابرات شهرستان شوش از پروژه ملی در حال اجرای نجما در مسکن مهر در محدوده مرکز تلفن دانیال نبی شهرستان شوش بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت و نحوه اجرای این پروژه قرار گرفت. در این بازدید […]

- بازدید میدانی مدیر مخابرات منطقه خوزستان از وضعیت اجرای پروژه ملی نجما در شوش

به گزارش خبزگزاری زیرنویس: مدیر مخابرات منطقه خوزستان و معاون شبکه به همراه رئیس اداره مخابرات شهرستان شوش از پروژه ملی در حال اجرای نجما در مسکن مهر در محدوده مرکز تلفن دانیال نبی شهرستان شوش بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت و نحوه اجرای این پروژه قرار گرفت.

در این بازدید رئیس اداره مخابرات شهرستان شوش ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته به بیان برخی مشکلات و موانع کاری این پروژه ارائه داد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در پایان ضمن عرض خدا قوت و صدور دستور لازم برای رفع مشکلات و موانع کاری، بر تلاش مستمر و احرای توسعه زیرساخت‌ها و ظرفیت سازی پروژه فیبرنوری نجما، طبق برنامه‌ای مدون و طراحی شده به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی به منازل و کسب و کارها بر بستر فیبرنوری از جمله ftth دیتای با سرعت‌های بالا در راستای تحقق اهداف شرکت مخابرات ایران و رسیدن به شاخص‌های تعریف شده در منطقه، تأکید کرد.

منبع: خبـرآنلاین