لیورپول ۰ – ۰ منچستریونایتد/ مقاومت شیاطین سرخ در آنفیلد موفقیت‌آمیز بود
لیورپول ۰ – ۰ منچستریونایتد/ مقاومت شیاطین سرخ در آنفیلد موفقیت‌آمیز بود

در مهمترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی امروز دویست و یازدهمین بازی دو تیم در طول تاریخ بود. در آخرین دیدار دو تیم در پنجم مارس ۲۰۲۳ در اتفاقی تاریخی، لیورپول در […]

- لیورپول ۰ - ۰ منچستریونایتد/ مقاومت شیاطین سرخ در آنفیلد موفقیت‌آمیز بود

در مهمترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی امروز دویست و یازدهمین بازی دو تیم در طول تاریخ بود. در آخرین دیدار دو تیم در پنجم مارس ۲۰۲۳ در اتفاقی تاریخی، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد ۷ گل به منچستریونایتد زد، اما در این بازی برخلاف بازی قبلی دو تیم و برخلاف حملات متعدد شاگردان کلوپ، شیاطین سرخ مقاومت کردند و دروازه را بسته نگه داشتند.

در روزی که آنفیلد ۵۷ هزار نفری قرار بود جو سنگینی را برای شیاطین سرخ رقم بزند، خبری از بازی هیجان‌انگیز و جنجالی نبود. بازیکنان اریک تن هاخ دفاع مستحکمی را به نمایش گذاشتند و بعضا در خلق موقعیت گلزنی هم موفق بودند. در ثانیه های پایانی این دیدار دیگو دالوت از منچستریونایتد به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

با این تساوی لیورپول ۳۸ امتیازی شد و نتوانست صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد و در رتبه دوم و هم امتیاز با استون ویلای رده سومی جای گرفت. شاگردان اریک تن هاخ هم ۲۸ امتیازی شدند و به رتبه هفتم جدول رسیدند.

باشگاه خبرنگاران