حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس در اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: رفع مشکلات مادی و معنوی مردم از دغدغه‌های حضرت زهرا (س) بود که در این راستا می‌کوشید. امام جمعه موقت اندیمشک، افزود: این بانوی بزرگوار دین مبین اسلام در […]

- امام جمعه موقت اندیمشک تاکید کرد:لزوم ایستادگی در برابر انحرافات و منکرات

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس در اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: رفع مشکلات مادی و معنوی مردم از دغدغه‌های حضرت زهرا (س) بود که در این راستا می‌کوشید.

امام جمعه موقت اندیمشک، افزود: این بانوی بزرگوار دین مبین اسلام در مقابل جریان انحرافی ایستاد و به شهادت رسید.

وی عنوان کرد: باید بتوانیم به خوبی و بیش از پیش با استفاده از ظرفیت‌ها، ترویج فرهنگ فاطمی را انجام دهیم و از آن غافل نشویم.

حجت‌الاسلام محمدیان، ولایتمداری را از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه (س) دانست و بیان کرد: همه ما باید در بحث ولایتمداری این بانوی گرانقدر را الگو قرار دهیم.

وی ادامه داد: لازم است با تأسی از حضرت زهرای مرضیه (س) در برابر انحرافات و منکرات کوتاه نیاییم و خود را برای این مسائل هزینه کنیم.

امام جمعه موقت اندیمشک خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در جامعه به مسائلی از جمله مطالبه‌گری، امر به معروف و نهی از منکر، ولایتمداری و فرزندآوری توجه بیشتری شود تا بتوانیم جامعه خود را فاطمی بدانیم.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین