مرز بسته شد، ۳ راننده کامیون جان دادند!
مرز بسته شد، ۳ راننده کامیون جان دادند!

  به گزارش «اطلاعات آنلاین»، یک شبکه تلویزیونی در اوکراین روز شنبه از مرگ سومین راننده کامیون این کشور در پی محاصره مرز مشترک اوکراین و لهستان توسط کامیونداران لهستانی معترض خبر داد. رویترز با انعکاس این گزارش به نقل از یک مسئول انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل اوکراین اعلام کرد: یک راننده کامیون اوکراینی که در […]

مرز بسته شد، ۳ راننده کامیون جان دادند!

 

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، یک شبکه تلویزیونی در اوکراین روز شنبه از مرگ سومین راننده کامیون این کشور در پی محاصره مرز مشترک اوکراین و لهستان توسط کامیونداران لهستانی معترض خبر داد.

رویترز با انعکاس این گزارش به نقل از یک مسئول انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل اوکراین اعلام کرد: یک راننده کامیون اوکراینی که در یکی از گذرگاه‌های مرزی مسدود شده توسط معترضان لهستانی گرفتار شده بود در پی ابتلا به بیماری پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

دو راننده کامیون دیگر نیز ماه گذشته پس از گرفتار شدن در محاصره مرزی لهستان جان خود را از دست داده بودند. کامیون‌داران معترض لهستانی می گویند رانندگان اوکراینی قیمت‌های خود را پایین آورده‌ و امتیاز‌هایی از سوی اتحادیه اروپا دریافت کرده‌اند.

رانندگان لهستانی از ۶ نوامبر گذرگاه‌های مرزی با اوکراین را مسدود کرده و از اتحادیه اروپا می‌خواهند سیستمی که شرکت‌های حمل و نقل اوکراینی را ملزم می کند برای تردد در میان کشورهای عضو مجوزهای لازم را کسب کنند، دوباره برقرار کند. این سیستم همچنین شرایط مشابه را از حیث دریافت مجوزهای لازم برای کامیون‌داران اروپایی به منظور ورود به اوکراین تضمین خواهد کرد.

منبع: اطلاعات انلاین