به گزارش زیرنویس؛ فردا مدارس ابتدایی تهران مجازی است. معاون استاندار تهران: کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۷ آذرماه غیرحضوری شد. مدارس ابتدایی استان البرز فردا غیرحضوری است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار […]

به گزارش زیرنویس؛ فردا مدارس ابتدایی تهران مجازی است.

معاون استاندار تهران: کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۷ آذرماه غیرحضوری شد.

مدارس ابتدایی استان البرز فردا غیرحضوری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز، فردا ۲۷ آذرماه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع دبستان به غیر از شهرستان طالقان بصورت مجازی خواهد بود.

تمام مدارس اصفهان و ۹ شهرستان این استان، فردا غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: باتوجه به تغییر سطح هشدار زرد هواشناسی به هشدار نارنجی و اعلام هواشناسی مبنی بر قرار گرفتن شاخص آلاینده‌ها در وضعیت ناسالم برای عموم، فردا تمامی مقاطع تحصیلی شهر اصفهان، شهرستان لنجان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار و مبارکه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس اردبیل به دلیل بارش برف مجازی شد

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل: به دلیل برودت هوا و بارش برف در شهر اردبیل فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و عصر تعطیل شد.