به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری صبح امروز (دوشنبه ٢٧ آذرماه) در دیدار با اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: اسلام از ابتدا بر دوش انسان‌های مخلص و بی‌ادعا بوده و به‌ همت همان‌ مجاهدان پیش رفته است. وی مجاهدت در راه خدا را بی انتها دانست […]

- پیشرفت دین مبین اسلام به دست انسان‌های مخلص است

به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری صبح امروز (دوشنبه ٢٧ آذرماه) در دیدار با اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: اسلام از ابتدا بر دوش انسان‌های مخلص و بی‌ادعا بوده و به‌ همت همان‌ مجاهدان پیش رفته است.

وی مجاهدت در راه خدا را بی انتها دانست و افزود: تلاش در راه حق پایان ناپذیر است، همانگونه که دیدیم امام خمینی (ره) در سن ۸۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران را به ثمر رساند و تا ۹۰ سالگی آن را اداره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره‌ به ثبت اعمال انسان در عالم بالا گفت: گرچه نام مجاهدان بسیاری در تاریخ ثبت نشده است، اما اجر لحظه‌ به‌ لحظه جهاد آن‌ها در پیشگاه خداوند محفوظ است.

وی با مروری بر اهمیت وفای به عهد بیان کرد: شهدا مصداق حقیقی کسانی هستند که به عهدشان با خدا صادقانه وفا کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از بین برود حسب فرمایش رسول اکرم (ص) اشرار بر جامعه مسلط می‌شوند و دعای خیرین مستجاب نمی‌شود.

وی اذعان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از بین برود حسب فرمایش رسول اکرم (ص) اشرار بر جامعه مسلط می‌شوند و دعای خیرین مستجاب نمی‌شود.

منبع: خبـرآنلاین