زن جنجالی ورزش ایران بالاخره پشت میز ریاست نشست
زن جنجالی ورزش ایران بالاخره پشت میز ریاست نشست

مهر نوشت: انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد و عابد حقدادی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. البته انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به جای اینکه مایه آرامش برای این فدراسیون شود بیشتر ایجاد حاشیه کرد. به طوری که الان بعد از گذشت ۱۰ ماه هنوز فدراسیون جهانی ژیمناستیک، ریاست عابد حقدادی را قبول ندارد و […]

- زن جنجالی ورزش ایران بالاخره پشت میز ریاست نشست

مهر نوشت: انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد و عابد حقدادی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. البته انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به جای اینکه مایه آرامش برای این فدراسیون شود بیشتر ایجاد حاشیه کرد. به طوری که الان بعد از گذشت ۱۰ ماه هنوز فدراسیون جهانی ژیمناستیک، ریاست عابد حقدادی را قبول ندارد و اینچه درگاهی را به عنوان رئیس فدراسیون می‌شناسد.

در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک هم دعوت نامه عابد حقدادی رئیس فدراسیون برای حضور در مجمع ابطال و به جای آن اینچه درگاهی در این مجمع حضور پیدا کرد، با وجود اینکه زمان زیادی از مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گذشته بود اما همچنان این فدراسیون در بلاتکلیفی به سر می‌برد تا اینکه زهرا اینچه درگاهی رئیس سابق، این فدراسیون را تحویل گرفت و کارش را آغاز کرد.

منبع: اطلاعات انلاین