به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم سپاهان اصفهان و نماینده البرز برگزار و از سوی آرزو محمدزاده، مدیر تیم البرز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید […]

 

فدراسیون فوتبال, فوتبال, کمیته انظباطی فوتبال - اعلام آرای انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم سپاهان اصفهان و نماینده البرز برگزار و از سوی آرزو محمدزاده، مدیر تیم البرز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم‌های آبی پوشان جنوب و دریای کاسپین بابل برگزار و از سوی محمد حسین باباگلی، بازیکن تیم دریا کاسپین بابل تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد. وی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم آبی پوشان جنوب به خاطر نقض مقررات و حضور افراد فاقد مجوز در زمین باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مسابقه تیم‌های نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم برگزار و از سوی تیم پارس جنوبی جم تخلفاتی مبنی بر سوءرفتار تیمی و ترک زمین سمابقه از سوی بازیکنان تیم که سبب وقفه بازی شد؛ ر خ داد. این تیم به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمود محبی، بازیکن تیم پارس جنوبی جم نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، داور باید ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم نفت و گاز گچساران به دلیل پرتاب ترقه اشیا از سوی تماشاگران منتسب باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا