به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر افزود: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از محلات بخش مرکزی شهرستان، ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، سه نفر از عاملان این […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر افزود: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از محلات بخش مرکزی شهرستان، ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، سه نفر از عاملان این درگیری و تیراندازی که با یک خودروی سواری از محل متواری شده بودند، شناسایی شدند.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند .

درویشی با بیان اینکه این متهمان در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرده اند، یاد آور شد: یکی از این متهمان از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان بوده و قبلا نیز به علت تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان دستگیر و روانه زندان شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و انتظارمان از مردم همکاری های همه جانبه با ماموران است.

منبع خبر: رکنـا