به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهدی تارتار پس از پیروزی ۴ بر یک مقابل مس رفسنجان درباره این مسابقه اظهار داشت: بازی شطرنج‌گونه بود و خیلی زیبا دنبال شد. ما بازی را خوب شروع نکردیم و تیم مس در گردش توپ بهتر از ما بود و مالکیت بهتری داشت. خوشبختانه در یکی […]

- مستحق داشتن نماینده در تیم ملی هستیم/ با اخراج بازیکن مس کار برای ما راحت شد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهدی تارتار پس از پیروزی ۴ بر یک مقابل مس رفسنجان درباره این مسابقه اظهار داشت: بازی شطرنج‌گونه بود و خیلی زیبا دنبال شد. ما بازی را خوب شروع نکردیم و تیم مس در گردش توپ بهتر از ما بود و مالکیت بهتری داشت. خوشبختانه در یکی از ضدحملات به گل اول رسیدیم که کار شده و با برنامه بود.

وی ادامه داد: پس از آن بازی متعادل شد و توانستیم گل دوم را بزنیم. پس از این گل تیم مس بهم ریخت و این موضوع در نیمه اول طبیعی بود. در شروع نیمه دوم مس تغییراتی ایجاد کرد و شروع خوبی داشت. در شروع نیمه دوم گل خوردیم و کار سخت شد. وقتی نتیجه بازی ۲ بر صفر است و اختلاف به یک گل می‌رسد، احتمال شکست هم وجود دارد. پس از آن گل، مس فشار زیادی به ما وارد کرد که خوشبختانه با اخراج بازیکن حریف کار ما راحت شد و توانستیم از فضایی که ایجاد شد به خوبی استفاده کنیم و گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان تصریح کرد: اگر بازیکن حریف اخراج نمی‌شد کار خیلی سختی داشتیم. مس قبل از اینکه ۱۰ نفره شود بازی خوبی به نمایش گذاشت و خدا را شکر می‌کنم که امروز ۳ امتیاز با ارزشی را کسب کردیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که فداکارانه بازی می‌کنند. در تمام مسابقات به همین شکل هستند و به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.

تارتار درمورد پیشرفت پدرام قاضی‌پور در سال جاری، گفت: این بازیکنان لیاقت ملی‌پوش شدن را دارند. من نام نمی‌برم و باید بگویم که اکثر بازیکنان ما خوب بازی می‌کنند. ما این استحقاق را داریم که در تیم ملی نماینده داشته باشیم تا بازیکنان مزد تلاش خود را بگیرند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و بتوانیم به حق خود برسیم. از چند هواداری که خودشان را از انزلی به رفسنجان رسانده بودند هم تشکر می‌کنم، چون ما با دیدن آن‌ها روحیه مضاعف می‌گیریم و دلگرم می‌شویم. تمام هدف ما این است که این هواداران خوشحال شوند و راضی هستیم از اینکه امروز انزلی خوشحال است.

وی درمورد خبر قطع همکاری‌اش با ملوان و مخالفت مدیران باشگاه، تصریح کرد: تمام تمرکز من روی این تیم است. ملوان تیمی دوست داشتنی است که هواداران عاشق دارد و نمی‌توانم به تیم دیگری فکر کنم. تا روزی که قرارداد دارم و من را بخواهند با تمام وجود برای ملوان کار می‌کنم.

تارتار درخصوص دیر آمدنش به زمین مسابقه و شایعه عدم تقابل وی با ساکت الهامی، عنوان کرد: ضمن احترام به شما، جواب این سوال را نمی‌دهم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا