زیرنویس – گروه استان‌ها: از صبح دوشنبه اختلال سراسری در شبکه توزیع سوخت ایجاد شده است. پیگیری خبرنگار مهر از مسؤولان وزارت نفت حاکی از آن است که این مشکل تا ساعات آینده بر طرف می‌شود اما هنوز علت این امر مشخص نیست. گفته می‌شود اگر حمله سایبری صورت گرفته باشد با توجه به اینکه […]

زیرنویس – گروه استان‌ها: از صبح دوشنبه اختلال سراسری در شبکه توزیع سوخت ایجاد شده است. پیگیری خبرنگار مهر از مسؤولان وزارت نفت حاکی از آن است که این مشکل تا ساعات آینده بر طرف می‌شود اما هنوز علت این امر مشخص نیست. گفته می‌شود اگر حمله سایبری صورت گرفته باشد با توجه به اینکه شبکه توزیع سوخت به صورت آفلاین کار می‌کند بنزین با نرخ آزاد ۳۰۰۰ تومانی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

هرگونه افزایش قیمت نفت تکذیب می‌شود

وزارت نفت از مردم خواست تا بازگشت شرایط عادی مردم به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه نکنند؛ همچنین وزارت نفت هر گونه شایعه تغییر قیمت را تکذیب کرد.


اخبار مرتبط با جایگاه‌های سوخت در استان‌های کشور را در زیر بخوانید.


آذربایجان شرقی

۵۰ درصد جایگاه‌های سوخت تبریز فعال است / تلاش برای رفع اختلال

۵۰ درصد جایگاه های سوخت تبریز فعال است/ تلاش برای رفع اختلال

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: ۵۰ درصد جایگاه‌های سوخت تبریز فعال است و تلاش می‌کنیم بر این تعداد افزوده شود.

ناصر راشد در خصوص اختلال در عرضه بنزین و گازوئیل در جایگاه‌های سوخت استان آذربایجان شرقی گفت: مشکل در حال برطرف شدن است و تا آخر امشب فعالیت همه جایگاه‌ها به روال عادی بازمی گردد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۱۹ جایگاه از ۴۱ جایگاه تبریز فعال است، ادامه داد: ۴۸ جایگاه از ۱۸۴ جایگاه سوخت استان برای عرضه بنزین و گازوئیل آماده است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از جایگاه‌های جاده‌ای آذربایجان شرقی نیز فعال شده است، ادامه داد: از دقایق ابتدایی اختلال در عرضه بنزین به مردم استان، تیم‌های رفع مشکل در استان کار خود را آغاز کردند.

راشد با بیان اینکه تیم‌های رفع مشکل در حال فعالیت هستند و به زودی تعداد بیشتری از جایگاه‌ها به چرخه باز خواهند گشت، ادامه داد: جایگاه‌های عرضه سوخت تبریز تا زمان رفع اختلال دستی فعال می‌شوند. در جایگاه‌هایی که بنزین به طور دستی عرضه می‌شود قیمت بنزین به نرخ آزاد ۳۰ هزار ریال و نفت گاز به قیمت ۶ هزار ریال عرضه می‌شود.

وی سپس در خصوص عرضه سوخت گاز سی ان جی نیز گفت: همه جایگاه‌های عرضه سوخت CNG فعال است.


آذربایجان غربی

۲۵ جایگاه سوخت در ارومیه و شمال آذربایجان غربی وارد مدار شد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه گفت: از ۱۲۴ جایگاه سوخت در منطقه شمال استان ۲۵ جایگاه وارد مدار شد.

احمد مجرد افزود: هم اکنون ۲۵ جایگاه سوخت در حال خدمت رسانی است و این آمار در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت در ارومیه و شمال استان به صورت دستی به زودی آماده خدمت رسانی می‌شود، افزود: تا یک الی دو ساعت آینده همه جایگاه‌های سوخت منطقه به مرحله خدمت رسانی می رسند.

مجرد با بیان اینکه هم اکنون در ۲۵ جایگاه سوخت به صورت آزاد به فروش می‌رسد، گفت: با رفع مشکل جایگاه‌ها اقدام به فروش سوخت به صورت یارانه‌ای خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه اضافه کرد: تیم‌های فنی به صورت دستی در حال بازگرداندن جایگاه‌ها به مدار هستند.


اصفهان

۸۳ جایگاه سوخت در اصفهان فعال است/۲۴۹ جایگاه در حال فعال سازی

۸۳ جایگاه سوخت در اصفهان فعال است/۲۴۹ جایگاه در حال فعال سازی

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اصفهان گفت: ۸۳ جایگاه سوخت از ۳۳۲ جایگاه فعال در استان اصفهان بنزین عرضه می‌کنند و ۲۴۹ جایگاه در دست فعال سازی است.

بهمن علیپور در خصوص آخرین وضعیت جایگاه‌های عرضه سوخت استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان دارای ۳۶۱ جایگاه عرضه سوخت است.

وی افزود: ٣٣٢ جایگاه قبل از این هک فعال بوده و در حال حاضر ۸۳ جایگاه در دو نسخه فعال هستند.

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اصفهان ادامه داد: تعداد ٣٣ جایگاه در خود اصفهان در حال حاضر فعال است.

وی تصریح کرد: همکاران برای بررسی وضعیت به جایگاه‌ها اعزام شده‌اند و ساعت به ساعت به تعداد آنها اضافه می‌شود.

علیپور تصریح کرد: افزایش نرخ بنزین اصلاً صحت ندارد.


ایلام

۷ جایگاه سوخت در ایلام فعال است

۷ جایگاه سوخت در ایلام فعال است

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام گفت: ۷ جایگاه سوخت در ایلام فعال است.

پرویز ایدون اظهار داشت: از ۵۰ جایگاه در استان ایلام ۷ جایگاه فعال است که ۳ جایگاه در شهر ایلام ۴ جایگاه دیگر در شهرهای شباب موسیان مهران و دهلران فعال هستند که به تدریج مابقی وصل می‌شوند.

وی عنوان کرد: فعلاً هر خودروی شخصی می‌تواند ۴۰ لیتر بنزین به صورت آزاد با قیمت ۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی گفت: ماشین‌های گازوئیلی هم ۱۰۰ لیتر سهمیه دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایلام عنوان کرد این تصمیم موقت است و به زودی مشکل حل می‌شود.

جایگاه‌های عرضه سوخت فعال منطقه ایلام تا این لحظه ۲۴ جایگاه فعال شدهایت

قائم شهر ایلام

جمشیدیان ایلام هفت چشمه

حاجی بیگی شهر ایلام

اسماعیل بیگی شهر ایلام

حسینی شهر ایلام

نامداریان ایلام

ریزه بندی ایلام

طلوع سه راهی جنداله

رفیعی زاده مهران

سیفی ایلام

خلیج فارس ایلام

نجم الثاقب ایلام

چوار

وحدت سرابله

راه شب سرابله

ثامن الحجج

حسنی (صاحب الزمان) دهلران

سه راهی کاور دهلران

موسیان دهلران

دشت عباس دهلران

شکری دره شهر

کریمی بدره

جابر بدره

شهبازی آبدانان


بوشهر

رفع مشکل در ۲۵ درصد از جایگاه‌های استان بوشهر

رفع مشکل در ۲۵ درصد از جایگاه‌های استان بوشهر

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: مشکل در ۲۵ درصد از جایگاه‌های استان رفع شده و در سریع‌ترین زمان، مشکل بقیه جایگاه‌ها نیز رفع می‌شود.

مهرداد بیوکی اظهار داشت: به دنبال اختلال در سیستم برخی از جایگاه‌های سوخت استان بوشهر، تلاش جدی برای رفع مشکل در حال انجام است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر اضافه کرد: مشکل در ۲۵ درصد جایگاه‌های استان رفع شده و در سریع‌ترین زمان، مشکل بقیه جایگاه‌ها نیز رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه از شهروندان می‌خواهیم نگران نباشند افزود: این اختلال هیچ ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد.‌


تهران

رفع اختلال جایگاه‌های سوخت دماوند تا ۲ ساعت آینده

رفع اختلال جایگاه‌های سوخت دماوند تا ۲ ساعت آینده

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از رفع اختلال جایگاه‌های سوخت این شهرستان تا دو ساعت آینده خبر داد و گفت: جایگاه‌ها تا رفع نهایی مشکل، آفلاین و با نرخ آزاد خدمت‌رسانی می‌کنند.

محمد اکبریان، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اختلال به وجود آمده و غیرفعال شدن سیستم سامانه هوشمند جایگاه‌های سراسر کشور، جایگاه‌های سوخت دماوند نیز از ساعت ۹:۳۰ در خدمت‌رسانی دچار اختلال شده است.

وی افزود: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیریت‌های ستادی شرکت نفتی استان و کشور، مقرر گردیده تا جایگاه‌های سوخت تا رفع مشکل به صورت آفلاین فعال شوند.

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی دماوند تصریح کرد: اکیپ‌های ناحیه دماوند آغاز به کار کرده‌اند و تا دو ساعت آینده جایگاه‌های سوخت شهرستان دماوند به صورت آفلاین (بدون کارت سوخت) و با نرخ آزاد بنزین ۳ هزار تومانی و گازوئیل ۶۰۰ تومانی راه‌اندازی شده و به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد.‌

لازم به ذکر است، شهرستان دماوند دارای ۱۴ جایگاه سوخت است.


چهارمحال و بختیاری

چهار جایگاه سوخت رسانی در شهرکرد فعال است

-مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری از فعالیت چهار جایگاه سوخت در شهرکرد خبر داد.

ساسان تیموری با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت رسانی بنزین در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از صبح امروز قطع شده بود گفت: با پیگیری کارشناسان و اقدام سریع، چهار جایگاه در شهرکرد فعال شده است.

وی افزود: جایگاه‌های سوخت رسانی کیوان، کوثر، بام و دروازه فارسان در شهرکرد فعال است و مردم می‌توانند برای سوختگیری مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همچنین بیان داشت: مشکل سوخت رسانی در جایگاه‌های شهر سامان و بن هم در حال پیگیری است.

تیموری خاطر نشان کرد: علت ایجاد مشکل در سوخت رسانی جایگاه‌های بنزین کشوری است و کارشناسان در حال بررسی دلایل آن هستند.

گفتنی است؛ جایگاه‌های سوخت بنزین در کشور و همچنین استان چهارمحال و بختیاری از ۸ صبح امروز قطع شد و اختلال در سوخت رسانی به مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است.


خراسان جنوبی

بازگشت ۲۵ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان جنوبی به مدار

بازگشت ۲۵ درصد جایگاه های سوخت خراسان جنوبی به مدار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: ۲۵ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان جنوبی به مدار بازگشته است.

محمدرضا عابدانی با اشاره به اختلال ایجاد شده در سامانه سوخت اظهارکرد: این اختلال سراسری بوده و تا کنون ۲۵ درصد جایگاه‌های سوخت استان به مدار بازگشته است.

به گفته وی در پی اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شده است و تا زمان رفع مشکل و اتصال دوباره سامانه سوخت، توزیع فرآورده‌های نفتی به‌صورت آفلاین انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آنها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی در پی اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شده است و تا زمان رفع مشکل و اتصال دوباره سامانه سوخت، توزیع فرآورده‌های نفتی به‌صورت آفلاین انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آنها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود، گفت: در ناحیه مرکزی جایگاه‌های ابراهیمی، شعله، مشعل، مدرس، شهدا، چمران، سالاری، معصومیه، کارکنان دولت، مهراب، طوس، ولی عصر، هامون، قاسمی، شعبانیه باقران، شوشود، میریک، قلعه زری، لانو، بورنگ، گسک، نوزاد، تخته جان، نوغاب، بازارچه، ماهیرود، خوسف و سربیشه به مدار برگشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه جایگاه‌های شهرستان بیرجند کاملاً به مدار بازگشته است، یادآور شد: در قاین جایگاه‌های جایگاه ۱۲۱، ۲۲ بهمن، دهشک، رضایی، شهرداری، کرغند، شاهرخت، افین و در نهبندان جایگاه‌های امید، زمرد شرق، امید به مدار بر گشته است.

عابدانی ادامه داد: در فردوس جایگاه‌های قدسی نیا و کیانی و مصعبی و در طبس جایگاه‌های مطهری، هجرت، برادران، بهشت آباد و عشق آباد به مدار برگشته است.


خراسان رضوی

فعالیت دستی جایگاه‌های عرضه سوخت مشهد تا زمان رفع اختلال

فعالیت دستی جایگاه‌های عرضه سوخت مشهد تا زمان رفع اختلال

مدیر پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به فعالیت ۷۰ جایگاه سوخت در استان گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت مشهد تا زمان رفع اختلال دستی فعال می‌شوند.

اصغری اظهار کرد: همه جایگاه‌های عرضه سوخت CNG فعال است و رفع نقص فنی جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در این استان نیز آغاز شده است.

مدیر پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی افزود: ساعتی قبل برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین و گازوئیل دچار نقص فنی و قطع ارتباط با سامانه هوشمند شده و تلاش همکاران ما بر این است هر چه زودتر به مدار برگردانده شود و تا زمان وصل مجدد به سامانه، عرضه دستی سوخت به صورت دستی انجام شود.

وی گفت: سهمیه بنزین یارانه‌ای موجود در کارت‌های سوخت شخصی خود محفوظ است.

اصغری افزود: تا با الان ۷۰ جایگاه بنزین در خراسان رضوی به صورت دستی فعال شده است.


خراسان شمالی

نزدیک ۵۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت در خراسان شمالی فعال است

نزدیک ۵۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت در خراسان شمالی فعال است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: ۲۲ جایگاه در خراسان شمالی که نزدیک ۵۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت در خراسان شمالی است، فعال و در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

سیدرضا احمدنیا با اشاره به اختلال در عرضه سوخت در برخی جایگاه‌ها اظهار کرد: از ۵۴ جایگاه عرضه سوخت خراسان شمالی در حال حاضر ۲۲ جایگاه فعال است.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان شمالی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد جایگاه‌های استان فعال هستند.

وی در ادامه افزود: در تمامی شهرستان‌های خراسان شمالی جایگاه عرضه سوخت فعال داریم.

احمدنیا بیان کرد: جایگاه‌های غیرفعال با حضور کارشناسان و با خروج از وضعیت سامانه هوشمند امکان خدمت‌رسانی را خواهند داشت.


خوزستان

جایگاه‌های سوخت در خوزستان به تدریج وارد مدار می‌شوند

جایگاه‌های سوخت در خوزستان به تدریج وارد مدار می‌شوند

مدیران پخش فرآورده‌های استان خوزستان اعلام کرده‌اند که جایگاه‌های سوخت در این استان به تدریج در حال وارد مدار شدن هستند.

علی اصغر چاغروندی مدیر پخش فراورده‌های نفتی اهواز گفت: از صبح امروز به علت مشکلات فنی برخی از جایگاه‌های سوخت زیر پوشش منطقه اهواز از مدار خارج شدند.

وی افزود: با تلاش تیم‌های فنی چهار جایگاه سوخت وارد مدار و مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

مدیر پخش فراورده‌های نفتی اهواز ادامه داد: تیم‌های فنی این شرکت با تمام توان در حال تلاش برای وارد مدار کردن جایگاه‌های سوخت هستند.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اهواز دارای بیش از ۷۵ جایگاه سوخت است. استان خوزستان دارای دو منطقه پخش فرآورده‌های نفتی در اهواز و آبادان است.

از سوی دیگر مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان اعلام کرد: به علت مشکلات فنی جایگاه‌های سوخت در آبادان و خرمشهر به صورت موقت از مدار خارج شده است.


زنجان

بازگشت ۱۶ جایگاه زنجان به چرخه عرضه سوخت

بازگشت ۱۶ جایگاه زنجان به چرخه عرضه سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: روند رفع اختلال در سامانه عرضه سوخت استان در حال انجام است و تاکنون ۱۶ جایگاه از ۶۵ جایگاه به چرخه عرضه سوخت بازگشتند.

حمید حبیبی با بیان اینکه از ساعت ۹.۴۵ دقیقه صبح امروز (دوشنبه) سامانه هوشمند عرضه سوخت در سطح کشور و به تبع آن در سطح استان دچار اختلال شد، گفت: از ۶۷ جایگاه سوخت استان ۶۵ جایگاه با مشکل عرضه سوخت مواجه شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ گروه فنی برای رفع اصلاح مشکل به وجود آمده به جایگاه‌ها اعزام شدند، افزود: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌ها رخ داده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به روند موجود، مشکل عرضه سوخت در جایگاه‌های سوخت تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر رفع خواهد شد.


سمنان

مشکل ۳۵ جایگاه سوخت در استان سمنان رفع شد

اختلال جایگاه‌های سوخت‌رسانی استان سمنان تا ساعت ۱۶ رفع می‌شود

سخنگوی شرکت ملی نفت منطقه شاهرود از تلاش برای رفع مشکل اختلال در سامانه جایگاه‌های سوخت‌رسانی استان سمنان تا ساعت ۱۶ امروز خبر داد.

سعید خادمیان ضمن اشاره به اختلال بروز کرده در پمپ‌های سوخت و جایگاه‌های استان سمنان تاکید کرد: این اختلال به صورت کشوری و سراسری بوده و ارتباطی به پمپ‌های بنزین داخل استان سمنان نداشته است.

وی با بیان اینکه استان سمنان ۹۰ جایگاه سوخت دارد که ۱۵ جایگاه از ابتدا دچار مشکل نشدند، افزود: اکیپ‌های شرکت ملی نفت منطقه شاهرود بلافاصله موضوع رفع اختلال در مابقی پمپ‌های سوخت که دچار مشکل شده بودند را در دستور کار قرار داد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه شاهرود بیان کرد: تا کنون مشکل ۳۵ جایگاه سوخت در استان سمنان رفع شده و این جایگاه‌ها به مدار بازگشته‌اند.

خادمیان با اشاره به گستره وسیع جغرافیایی استان سمنان گفت: رفع مشکل دیگر پمپ‌ها نیز در دستور کار است اما به واسطه گستره بزرگ استان قدری با تأخیر روبرو شده که تلاش می‌کنیم تا ساعت ۱۶ این اختلال به صورت کلی رفع شود.

وی افزود: این اختلال هیچ ارتباطی به تغییر قیمت و یا سهمیه سوخت و… نداشته و مردم اخبار را از مراجع رسمی و موثق دنبال کنند و اصلاً به شایعات توجهی نداشته باشند.


سیستان و بلوچستان

عرضه بنزین به صورت دستی در سیستان و بلوچستان

عرضه بنزین به صورت دستی در سیستان و بلوچستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: هم اکنون جایگاه‌های سوخت به حالت دستی برای عرضه سوخت فعال است و تا این لحظه ۱۱ جایگاه برای عرضه فعال است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: در پی اختلال در جایگاه‌های سوخت که مسأله‌ای کشوری است عرضه بنزین به صورت دستی در جایگاه‌ها انجام می‌شود.

قربانعلی مردانی پیرامون اختلال در عرضه بنزین و گازوئیل که به صورت سراسری است، بیان کرد: همه متخصصان امر پای کار هستند و در تلاشند تا این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود.

وی افزود: جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد مردم در صورتیکه نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلاً تا رفع کامل مشکل، به جلایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: هم اکنون جایگاه‌های سوخت به حالت دستی برای عرضه سوخت فعال است و تا این لحظه ۱۱ جایگاه برای عرضه دستی بنزین به مدار عرضه بازگشته و مابقی در حال انجام هستند.

وی گفت: در حال حاضر از تعداد ۷۲ جایگاه عرضه سوخت در استان سیستان وبلوچستان، جایگاه‌های سوخت ایران، جاده ابریشم و جایگاه دانشگاه به صورت دستی فعالیت دارند.

از ۷۲ جایگاه تحت نظر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در حال حاضر ۲۲ جایگاه شامل ۴ جایگاه در خاش، ۹ جایگاه در سراوان، ۸ جایگاه در زاهدان، یک جایگاه در زابل فعال بوده و به صورت آفلاین در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.


فارس

جایگاه‌های سوخت به صورت دستی فعال می‌شوند

جایگاه‌های سوخت به صورت دستی فعال می‌شوند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی فارس با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت یکی یکی در حال فعال شدن به صورت دستی هستند از مردم خواست تا اتمام بازگردانی فعالیت به جایگاه‌ها صبر کنند.

اسدالله طاهری در خصوص اختلال فنی صورت گرفته در جایگاه‌های سوخت استان فارس گفت: جایگاه‌ها به صورت دستی در حال بازگردانی جایگاه‌ها به مدار فعالیت هستند و سهمیه سوخت مردم نیز محفوظ خواهد ماند.

وی با بیان اینکه در فاز اول قرار است با فعال‌سازی سوخت‌گیری با نرخ دوم انجام شود از مردم خواست تا فعال شدن تمام جایگاه‌ها به صورت دستی، از ازدحام در جایگاه‌های سوخت جلوگیری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس در خصوص اسامی جایگاه‌های سوختی که در مدار فعالیت قرار گرفته‌اند نیز گفت: تیم‌ها اعزام شده‌اند و جایگاه‌ها به ترتیب در مدار خدمات‌رسانی به صورت دستی قرار خواهند گرفت و تا ساعتی دیگر مشکل خواهد شد و اسامی جایگاه‌های فعال نیز در خبرهای آتی اعلام خواهد شد.


قزوین

اعلام اسامی جایگاه‌های فعال در قزوین

اعلام اسامی جایگاه های فعال در قزوین

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه در سامانه عرصه بنزین یارانه‌ای اختلال ایجاد شده است، گفت: عرضه سوخت بنزین آزاد در تعدادی از جایگاه‌های استان قزوین در حال انجام است.

عباس کاظمی اظهار کرد: از صبح امروز دوشنبه شاهد اختلال در عرضه سوخت یارانه‌ای در جایگاه‌های استان قزوین هستیم.

وی افزود: در همان ساعات اولیه کمیته مدیریت بحران در استانداری تشکیل و تیم‌هایی برای راه اندازی دستی پمپ‌های بنزین در سطح استان قزوین فعال شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: هم اکنون در برخی جایگاه‌های استان قزوین عرضه سوخت بنزین با قیمت ۳ هزار تومان به صورت دستی در حال انجام است.

وی بیان کرد: هم اکنون در شهر قزوین جایگاه‌های سوخت بنزین در پمپ بنزین مقامی در بلوار آیت الله خامنه ای و شهدای مدافع حرم شهرک کوثر به صورت آزاد فعال هستند.

کاظمی ادامه داد: جایگاه سوخت سمیر در اتوبان قزوین کرج و روبروی شهر محمدیه نیز در حال خدمات رسانی به مردم است.

وی عنوان کرد: جایگاه سوخت طالبی در آبیک و چهل چشمه آبگرم نیز هم اکنون به صورت دستی برای ارائه بنزین آزاد به مردم مشکلی ندارند.

معاون استاندار قزوین اضافه کرد: تلاش برای راه اندازی جایگاه‌های سوخت پر مراجعه و مناطق شلوغ قزوین ادامه دارد و تلاش می‌کنیم به زودی جایگاه‌های سوخت دیگر نیز به چرخه خدمات دهی به مردم اضافه شوند.


قم

تعداد جایگاه‌های فعال سوخت در قم افزایش یافت

تعداد جایگاه های فعال سوخت در قم افزایش یافت

به دلیل اختلال موقت سامانه‌ای، تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت در استان قم تا اطلاع ثانوی قادر به سوخت رسانی نیستند.

در حال حاضر ۱۶ جایگاه فعال و آماده سوخت رسانی به همشهریان است که اسامی آنها به شرح زیر است.

۱- جایگاه (غدیر) انتهای شهرک قدس

۲- جایگاه (مهتاب) اتوبان قم تهران

۳- جایگاه (مهراد) جاده قم سلفچگان

۴- جایگاه (راه ابریشم) اتوبان گرمسار

۵- جایگاه (پاچیان) جاده قم جعفریه

۶- جایگاه (گل افشان) جاده قدیم قم کاشان

۷- جایگاه (الماس) شهرک پردیسان

۸- جایگاه (مقدس زاده) ابتدای بلوار غدیر

۹- جایگاه (مهدیه) انتهای خیابان کارگر

جایگاه‌های تک سکوی خیابان:

۱- صفاشهر

۲- جمهوری

۳- خاکفرج

۴-پ ردیسان

۵- بهشتی

۶- شهرداری

۷- بلوار غدیر


کردستان

۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان فعال است

۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان فعال است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: ۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان فعال است.

جهانبخش نوکانی اظهار کرد: از لحظه وقوع اختلال مشکلات فنی در سامانه سوخت هوشمند، ۹۰ درصد جایگاه‌ها از مدار سوخت‌رسانی خارج شدند.

وی بیان کرد: گروه مهندسی با ارزیابی دقیق همه جایگاه‌های عرضه سوخت جایگاه‌ها را در استان رصد کردند.

وی تصریح کرد: ۶۰ درصد جایگاه‌های استان کردستان در حال حاضر فعال است و تا سه ساعت آینده تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت استان فعال خواهند شد.

وی تصریح کرد: موجودی مخازن استان در حد مطلوب است و هیچ مشکلی در استان در ارائه خدمت به مردم وجود ندارد.


کرمانشاه

سوخت رسانی به صورت آفلاین در دستور کار جایگاه‌های سوخت کرمانشاه

سوخت رسانی به صورت آفلاین در دستور کار جایگاه‌های سوخت کرمانشاه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: سوخت رسانی به صورت آفلاین در دستور کار جایگاه‌های سوخت کرمانشاه است.

علی شعبانی با اشاره به بروز اختلال در برخی جایگاه‌های سوخت در کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده این اختلال و قطعی در برخی از جایگاه‌ها ناشی از هک و یا حملات سایبری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه بروز اختلال به صورت کشوری بوده، افزود: با توجه به اینکه احتمال حملات سایبری از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از پیش داده شده و این اقدام در گذشته نیز رخ داده اکنون در حال رفع این مشکل هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: جلسه کمیته بحران نیز تشکیل شده و هم اکنون سوخت رسانی به صورت آفلاین و به صورت تدریجی در جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه در حال اجرا و پیگیری است.


کهگیلویه و بویراحمد

سوخت گیری آفلاین در جایگاه‌های سوخت کهگیلویه و بویراحمد فعال شد

سوخت گیری آفلاین در جایگاه های سوخت کهگیلویه و بویراحمد فعال شد

از حوالی ساعت ۹ و ۳٠ دقیقه صبح دوشنبه جایگاه‌های سوخت کهگیلویه و بویراحمد با اختلال مواجه شد.

ساعتی بعد و با پیگیری خبرنگار مهر، روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با تأیید اختلال سراسری در جایگاه‌های سوخت، گفت: استان ما نیز دچار این مشکل شد.

علیزاده افزود: خوشبختانه با اقدام تیم فنی مشکل جایگاه‌ها برای تأمین سوخت آفلاین «سوخت گیری با نرخ آزاد» حل شده است.

وی ابراز داشت: اولین استانی هستیم که مشکل سوخت گیری حل شده و تمام جایگاه‌ها بر پایه سوخت گیری با نرخ آزاد فعال است.

علیزاده گفت: علت اختلال به زودی از طریق منابع رسمی اعلام خواهد شد.


گلستان

وضعیت جایگاه‌های سوخت شهرستان گرگان

فیلمی از وضعیت جایگاه‌های سوخت در گلستان را اینجا ببینید.


گیلان

۱۰ جایگاه سوخت در گیلان فعال هستند

۱۰ جایگاه سوخت در گیلان فعال هستند

١٢٩ جایگاه سوخت در گیلان فعالیت دارند که از صبح امروز غیرفعال شده است و با تلاش کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، ۱۰ جایگاه سوخت وارد مدار شده است.

تلاش‌ها برای رفع مشکل ۱۱۹ جایگاه سوخت دیگر ادامه دارد و شرکت پخش، پالایش، بخش‌های فنی و امنیتی در تلاشند تا مشکل ایجاد شده را رفع کنند.

سوخت گیری در برخی از جایگاه‌های فعال گیلان در حال حاضر به صورت آفلاین و دستی انجام می‌شود.


لرستان

۱۴ جایگاه عرضه سوخت در لرستان فعال هستند

۱۴ جایگاه عرضه سوخت در لرستان فعال هستند

سخنگو و مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: ۱۴ جایگاه عرضه سوخت در این استان فعال هستند گفت: در جایگاه‌ها ارائه خدمات به‌صورت «دستی» در حال انجام است.

علیشاهی با اشاره به مشکل به وجود آمده در تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور و همچنین لرستان، اظهار داشت: رفع این مشکل از سوی اکیپ‌های شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ جایگاه عرضه سوخت در استان فعال است و مردم می‌توانند از آنها استفاده کنند، گفت: جایگاه عرضه سوخت «زاگرس» در خیابان شریعتی خرم‌آباد فعال بوده و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

سخنگو و مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان با تأکید بر اینکه این اختلال به وجود آمده به‌صورت نرم‌افزاری بوده است، افزود: در حال حاضر تمام نیروهای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اکیپ شده‌اند تا به تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در استان مراجعه و آنهایی که غیرفعال شده‌اند را فعلاً از طریق «بای پد» و «دستی» فعال نگه دارند.


مازندران

اعلام لیست جایگاه‌های سوخت فعال در مازندران

 اعلام لیست جایگاه های سوخت فعال در مازندران

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری لیست جایگاه‌های فعال تحت پوشش در حوزه این شرکت را در مازندران اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در پی اختلال در برخی از جایگاه‌های توزیع سوخت ترابری لیست جایگاه‌های فعال در منطقه را اعلام کرد.

ساری:

جایگاه شهید اسماعیلی میدان امام

جایگاه حاج قاسم کلانتری راهبند شهدای محراب

جایگاه بابالحوائج کمربندی جنوبی

جایگاه واثقی کمربندی شرقی

جایگاه یساری بلوار طالقانی

جایگاه آرمان نادری ابتدای جاده ساری به نکا

قائمشهر:

جایگاه محمد علی عنایت زاده جاده بابل به قائمشهر

جایگاه آرتاویل جاده کیاکلا

جایگاه قلی نژاد جاده جویبار

سوادکوه:

جایگاه اردشیری شیرگاه

جایگاه اسدی زیراب

جایگاه علیپور پل سفید

جایگاه گدوک جاده فیروزکوه

جایگاه آلاشت شهر آلاشت

آمل:

جایگاه پلور جاده هراز

جایگاه نارنجستان جاده هراز

جایگاه عالی نژاد جاده محمود آباد

جایگاه ایمانی شهر آمل

جایگاه نوایی شهر آمل

نکا:

جایگاه ولی نژاد جاده زاغمرز

بهشهر:

جایگاه نیالا روستای نیالا

بابل:

جایگاه قلی تبار

جایگاه حمیدیان کمربندی بابل به بابلسر

جایگاه ایمانی جاده بابل به آمل


مرکزی

اسامی جایگاه‌های فعال سوخت در استان مرکزی اعلام شد

اسامی جایگاه های فعال سوخت در استان مرکزی اعلام شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از فعال شدن ۲۱ جایگاه سوخت در این استان خبر داد.

سعید جمشیدی با اشاره به اختلال ایجاد شده در جایگاه‌های توزیع سوخت استان مرکزی، اظهار کرد: در مجموع ۱۰۰ جایگاه سوخت در استان مرکزی فعال است که تاکنون ۲۱ جایگاه در سطح استان وارد مدار شدند.

وی افزود: شمار جایگاه‌های سوخت شهر اراک ۹ جایگاه است که تاکنون چهار جایگاه فعال و در مدار خدمت رسانی به شهروندان قرار گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: به طور حتم تا ساعاتی دیگر تمام جایگاه‌های سوخت استان مرکزی فعال و وارد مدار می‌شوند.

جمشیدی بیان کرد: اکنون جایگاه‌های سوخت حاج باشی، امام علی (ع)، ولیعصر (‌عج) و اناری در اراک همچنین در شهرستانهای استان مرکزی جایگاه غدیری ساوه، نراق، توره، مهان ابراهیمی دلیجان، محلات، آفتاب شرق دلیجان، تندیس دلیجان، شهدای خمین، عباس آباد خمین، چوگان چهارچشمه، تلخاب، لاله، داود آباد، تندیس محلات، کاخ اناری فعال شده‌اند و در اختیار شهروندان قرار دارد.


هرمزگان

فهرست پمپ بنزین‌های فعال هرمزگان اعلام شد

فهرست پمپ بنزین‌های فعال هرمزگان اعلام شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: ۳۹ جایگاه از ۱۶۰ پمپ بنزین هرمزگان، فعال و وارد مدار شد.

به گزارش زیرنویس، به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان، احمد سالاری‌فر اعلام کرد: هم‌اکنون در شهر بندرعباس جایگاه‌های بلال، چهارراه استادیوم خلیج‌فارس و پارک جنگلی به صورت سامانه‌ای فعال شده‌اند و پمپ بنزین‌های ترنج و شهید داج (میدان اسکله شهید باهنر) به صورت دستی، سوخت عرضه می‌کنند.

سالاری‌فر تاکید کرد: این فهرست در حال کامل شدن است و با تلاش عوامل فنی شرکت، لحظه به لحظه تعداد پمپ بنزین‌هایی که به مدار بازمی‌گردندُ بیشتر می‌شود.

همچنین وزارت نفت ساعاتی قبل اعلام کرد: اختلال در جایگاه‌های بنزین به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد.

وی فهرست پمپ بنزین‌های فعال شده در سایر شهرستان‌های هرمزگان را به این شرح اعلام کرد:

حاجی آباد: جایگاه غرفا

قشم: جایگاه روستای طبل، هنگام، گیاهدان و شهید راستی، صنایع نفت و حرا

میناب: جایگاه‌های یادگار پدر، آنامیس، دلفین، ساحل مکران، امام‌آباد، دریا، آترا و سندرک

بندرلنگه: گارستانه، چاه مسلم، مقام، هرنگ، پدل و کمشک

جاسک: کرتی، کاشی، گتان، جاسک کهنه، سهران و بهل

کیش: ازناوه زاده و امیرماهان

جایگاه‌های جزایر ابوموسی و لاوان


همدان

۵۵ درصد از جایگاه‌های سوخت همدان فعال هستند

۵۵ درصد از جایگاه های سوخت همدان فعال هستند

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان گفت :۵۵ درصد از جایگاه‌های سوخت استان فعال است.

احمد شیرانی در گفتگو با خبرنگار مهراظهار کرد :۵۵ درصد از جایگاه‌های سوخت همدان فعال هستند و هیچ تغییر قیمتی انجام نشده است.

وی ادامه داد: به زودی سایر جایگاه‌ها هم به چرخه فعالیت باز می‌گردد.


یزد

۱۰ جایگاه سوختِ یزد در حال خدمت‌رسانی است

۱۰ جایگاه سوختِ یزد در حال خدمت‌رسانی است

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی یزد گفت: ۱۰ جایگاه سوخت یزد در حال خدمت‌رسانی است

محمدرضا جلالی گفت: جایگاه‌های سوخت در یزد به صورت دستی به زودی آماده خدمت رسانی می‌شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۱۰ جایگاه سوخت یزد در حال خدمت‌رسانی است.

جلالی گفت: خارج شدن جایگاه‌های سوخت هیچ ارتباطی با افزایش قیمت بنزین ندارد.

وی افزود: تیم‌های فنی به صورت دستی در حال بازگرداندن جایگاه‌ها به مدار هستند.

وی یادآور شد: مردم در صورت لزوم می‌توانند به جایگاه‌های سوخت دانشگاه در شهر یزد، رضا سروش در شهر بافق، بنادک سادات، فروشندگی گرد کوه، نصرآباد، عابدزاده در شهر یزد، الوند قبل از پاسگاه مدنی، جایگاه صفی آّاد ابرکوه، دهقان شهر اردکان، غزال سیاه کوه مراجعه کنند.

منبع: مـهر