مردم به جایگاه‌های بنزین نروند!/ احتمال خرابکاری تقویت شد
مردم به جایگاه‌های بنزین نروند!/ احتمال خرابکاری تقویت شد

سالاری، معاون وزیر نفت در واکنش به اخبار منتشر شده درباره جایگاه‌های سوخت گفت: ۶۰ درصد جایگاه های کشور در موضوع کارت سوخت دچار مشکل شدند و تیم‌های تخصصی در کل کشور برای فعال کردن جایگاه‌ها آغاز به کار کردند. سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت نیز گفته است: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در […]

- مردم به جایگاه‌های بنزین نروند!/ احتمال خرابکاری تقویت شد

سالاری، معاون وزیر نفت در واکنش به اخبار منتشر شده درباره جایگاه‌های سوخت گفت: ۶۰ درصد جایگاه های کشور در موضوع کارت سوخت دچار مشکل شدند و تیم‌های تخصصی در کل کشور برای فعال کردن جایگاه‌ها آغاز به کار کردند.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت نیز گفته است: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌ها است و علاوه بر تهران در دیگر استان‌ها نیز رخ داده است.

وی افزود: توقف عرضه هم در بنزین و هم در گازوئیل دیده شده، همه متخصصین امر پای کار هستند و در تلاشند تا این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود.  در حال حاضر امکان عرضه سوخت با کارت فراهم نیست و تا ساعات آینده عرضه بنزین و گازوییل به صورت افلاین انجام خواهد شد یعنی متقاضیان می‌توانند سوخت را با نرخ آزاد دریافت کنند

او تاکید کرد که کمبود بنزین و گازوئیل به‌هیچ وجه مطرح نیست و افزایش قیمتی در دستور کار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلا تا رفع کامل مشکل، به جلایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

از سوی دیگر وزارت نفت اعلام کرد اختلال در جایگاه‌های بنزین به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد.

این در حالی است که برخی جایگاه‌های سوخت به صورت دستی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند با این وجود وزارت نفت از مردم خواست فعلا به جایگاه‌های سوخت مراجعه نکنند. شبکه خبر نیز اعلام کرد احتمال خرابکاری بیرونی در اختلال جایگاه‌های سوخت وجود دارد.

به روز شده در ساعت یازده و پنجاه دقیقه

معاون وزیر نفت: تیم‌های تخصصی در سراسر کشور درحال کار هستند و حداقل زمانی ۶ تا ۷ ساعته نیاز هست تا شرایط سوخت‌گیری به حالت عادی بازگردد.  تا پایان امروز، شرایط سوخـ‌گیری به حالت عادی بازخواهد گشت. برای اینکه مشکلی ایجاد نشود، ارتباط جایگاه‌ها با سامانه را قطع کردیم تا به صورت آفلاین سوخت‌گیری انجام شود.

صداوسیما به نقل از وزیر نفت: حداقل ۳۰ درصد پمپ بنزین‌ها در سراسر کشور فعال هستند.

فارس: حمله سایبری به نرم‌افزار مرتبط با توزیع سوخت دلیل اختلال است.

منبع: اطلاعات انلاین