آقای هاشمی‌نسب، بازهم پشتک می زنم؛ مگر خودت غش نکردی؟
آقای هاشمی‌نسب، بازهم پشتک می زنم؛ مگر خودت غش نکردی؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، حواشی دربی همچنان ادامه دارد و شکایت کردن های دو طرف از یکدیگر هر روز بیشتر می شود. در این میان بازار پست ، استوری و مصاحبه نیز داغ است و فدراسیون فوتبال نیز مثل همیشه منفعلانه عمل می کند. درباره این بازی و حواشی دامنه دار آن با «ناصر ابراهیمی» […]

- آقای هاشمی‌نسب، بازهم پشتک می زنم؛ مگر خودت غش نکردی؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، حواشی دربی همچنان ادامه دارد و شکایت کردن های دو طرف از یکدیگر هر روز بیشتر می شود. در این میان بازار پست ، استوری و مصاحبه نیز داغ است و فدراسیون فوتبال نیز مثل همیشه منفعلانه عمل می کند. درباره این بازی و حواشی دامنه دار آن با «ناصر ابراهیمی» مربی اسبق پرسپولیس گفت‌وگویی را انجام داده‌ایم.

ناصر ابراهیمی در ابتدا درباره دربی اخیر پایتخت گفت: ضعیف‌ترین بازی تاریخ بود. پر از استرس و حاشیه و درگیری. در نیمه اول اگر دو تیم گلر نداشتند هم اتفاقی نمی‌افتاد. ما سال‌ها در این فوتبال هستیم و تا امروز بازی به این بی کیفیتی ندیده بودیم. همان دقیقه ۱ بازی متوجه شدم که چه می‌شود. 
وی افزود: وقتی در تیم پرسپولیس یک بازیکن تهرانی نمی‌بینید این نشان می‌دهد که استعدادیابی در تهران مُرده است. در استقلال هم تا حدودی این موضوع دیده می‌شود. همین موضوع به افت دو تیم می‌انجامد. دو سرمربی در این بازی مقصر نبودند. به نظرم این‌ها ابزار ندارند. ستاره‌ای در این تیم‌ها ندیدم. فوتبال را ستاره‌ها زیبا می‌کنند. ستاره‌های استقلال و پرسپولیس چه کسانی هستند؟
ابراهیمی گفـت: کیفیت بازیکنان دو تیم پایین است. این‌ها را حتی کشور‌های عربی هم نمی‌خواهند. این‌ها اگر پیشنهادی داشتند می‌رفتند؛ حتی از تیم‌های درجه دوم عربی. 
مربی اسبق پرسپولیس درباره حواشی دربی به خبرنگار «اطلاعات آنلاین» گفت: می‌خواهند همه چیز را گردن دیگری بیندازند. تا ۲۰ سال قبل این شکایت کردن‌ها مد نبود، اما الان همه دنبال شکایت کردن هستند. 
ابراهیمی پیرامون انتقادات به نوع شادی کردن جواد نکونام پس از گل مساوی استقلال گفت: من وقتی می‌بینم تیمم عقب است و گل می‌زنیم باید شادی کنم. آن روز که هاشمی نسب برای استقلال گل زد و دربی را عقب افتادیم و مساوی شد، به علی آقا (پروین) گفتم این بازی مساوی است. گفت ناصر خان باختیم دیگه، برو به کارت برس من اعصابم خراب است. همان لحظه توپ گل شد.

این پیشکسوت فوتبال درباره صحبت های اخیر هاشمی نسب که به پشتک زدن های او اشاره کرده بود گفت: برگردم عقب باز هم آن حرکت را می‌کنم. استقلال هم گل زد مربی اش باید شادی کند و به نکونام حق می‌دهم به آن شکل شادی کند و حتی به هاشمی نسب. یعنی باید گریه کنیم؟ همان شب که دربی مساوی شد ما را گرفتند و بردند و گفتند چرا به آن شکل شادی کردی؟ گفتم از این بعد گل زدیم می‌زنم توی سرم و گریه می‌کنم. مورینیو مگر سر نمی‌خورد روی چمن؟ نکونام باید میزد توی سرش بعد از گل و زار زار گریه می کرد؟ آقای هاشمی نسب، اگر بازهم بشود پشتک می‌زنم. مگر خودت غش نکردی؟ آن روز که هاشمی نسب غش کرد من رفتم بالای سرش گفتم و کار خودت را کردی؟ بلند شو خودت را جمع کن!

 

منبع: اطلاعات انلاین