زور پرسپولیس به استقلال خوزستان می رسد/ حواشی لیگ ما بیشتر از کیفیت فنی اش است
زور پرسپولیس به استقلال خوزستان می رسد/ حواشی لیگ ما بیشتر از کیفیت فنی اش است

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم استقلال خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:  تساوی در بازی دربی باعث شد که آرامش نسبی در اردوی سرخپوشان ایجاد شود. همه بازی‌ها برای تیم‌های بالانشین که در طول فصل می‌خواهند  با هم رقابت می‌کنند مهم هست به خصوص […]

- زور پرسپولیس به استقلال خوزستان می رسد/ حواشی لیگ ما بیشتر از کیفیت فنی اش است

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم استقلال خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:  تساوی در بازی دربی باعث شد که آرامش نسبی در اردوی سرخپوشان ایجاد شود. همه بازی‌ها برای تیم‌های بالانشین که در طول فصل می‌خواهند  با هم رقابت می‌کنند مهم هست به خصوص بازی‌هایی که در جنوب برگزار می‌شود  چه به لحاظ آب و هوایی و کیفیت زمین همیشه  سخت بوده است.  اگر تیم پرسپولیس  می‌خواهد در رقابت با مدعیان قهرمانی باقی  بماند باید ۳ امتیاز را  به دست آورد و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد نهایت استفاده را ببرد. تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان که در پایین جدول هستند می‌توانند دردسر ساز هم شوند. با توجه به اینکه این بازی پخش مستقیم دارد به خاطر همین تیم استقلال خوزستان همه تلاش خود را می‌کند تا بیشترین کیفیت را  به لحاظ راندمان کاری ارائه بدهد.

اصلانیان درباره اینکه تیم استقلال خوزستان را چطور می‌بیند، گفت: قطعا تیم استقلال خوزستان برای اینکه نیفتد و از پایین جدول فاصله بگیرند دوست دارد ۳ امتیاز بازی بگیرد، اما زور پرسپولیس از لحاظ کیفی و بازیکن بیشتر است. پیش بینی همه این است که پرسپولیس نمی‌بازد، اما اگر ۳ امتیاز این بازی را بگیرد برایش خیلی خوب می‌شود.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه شکایت‌های متعدد سرخابی‌ها از یکدیگر باعث برهم زدن تمرکز  سرخپوشان نمی‌شود، بیان کرد: به نظرم جلسه‌ای بگذارند و همه تیم‌ها را توجیه کنند که اگر VAR تصمیمی گرفته است دیگر بعد از آن صحبت کردن درباره خطا  معنی ندارد و فرار رو به جلو است برای  تیمی که بخواهد به حواشی دامن بزند. لیگ ما به جای اینکه کیفیت فنی بالایی داشته باشد یک مقدار مصاحبه‌ها و حواشی در آن زیاد است که در هیچ جای دنیا نمی‌بینیم. به نظرم باید  جریمه‌های سنگین برای مصاحبه‌های بی مورد بگذارند که هر کس بداند باید در جایگاه خودش مصاحبه کند.

او درباره اینکه شکایت‌های سرخابی‌ها از یکدیگر مجازی هست یا اینکه واقعیت دارد، گفت: ما باید منتظر باشیم تا ببینیم که رسیدگی می‌شود و داستان از چه قرار است. باید بیایند و اعلام کنند که اگر تیم استقلال سقف بودجه را رعایت کرده تاییدیه بدهند که کسی دیگر درباره اش صحبت نکند.

اصلانیان درباره اینکه  درویش و گل محمدی در مراسم ضیافت نهار سرخپوشان با یکدیگر آشتی کردند، گفت: به هر حال خیلی خوب است که مدیریت با کادر فنی و بازیکنان  با هم نزدیک باشند و این دست دادن به هم در ادامه به تیم پرسپولیس کمک می‌کند.

مهاجم  سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان امسال می توانند قهرمان شوند، گفت: فعلا خیلی امتیاز مانده است و هنوز چیزی را نمی‌توانیم پیش بینی کنیم، اما جزو ۴ تیمی هستند که در رقابت قهرمانی قرار دارند.

او درباره اینکه نتیجه  بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان را چطور پیش بینی می کند، گفت: امیدوارم که این بازی را پیروز شود، چون به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد. 

باشگاه خبرنگاران