دیدار مقابل نساجی در شرایطی به سود شاگردان مهدی رحمتی پایان یافت که این تیم فرصت‌های ایده‌آلی را از دست داد و در نهایت همانند دیدارهای قبلی خود با سهل‌انگاری‌اش با دریافت گل ناکام زمین را ترک کرد. پورموسوی البته علاوه بر فرصت‌سوزی شاگردانش که او را بار دیگر بازنده راهی رختکن کردند، بدشانسی دیگری […]

- بحران در تیم رقیب پرسپولیس؛ ۵ بازیکن کلیدی در دسترس نیستند!

 دیدار مقابل نساجی در شرایطی به سود شاگردان مهدی رحمتی پایان یافت که این تیم فرصت‌های ایده‌آلی را از دست داد و در نهایت همانند دیدارهای قبلی خود با سهل‌انگاری‌اش با دریافت گل ناکام زمین را ترک کرد.

پورموسوی البته علاوه بر فرصت‌سوزی شاگردانش که او را بار دیگر بازنده راهی رختکن کردند، بدشانسی دیگری هم آورد و اینکه چند بازیکن تاثیرگذار تیمش را به دلیل مصدومیت و محرومیت برای دیدار با پرسپولیس از دست داد.

پورموسوی در این بازی دو تعویض تیمش را به دلیل مصدومیت بازیکنانش انجام داد و همین مسئله عامل بزرگی برای برهم خوردن ریتم تیمش بود. حسن شوشتری بازیکن باتجربه این تیم در برخورد با بازیکن خودی از ناحیه کتف مصدوم شد و ضمن تعویض برابر نساجی، در دیدار مقابل پرسپولیس نیز غایب خواهد بود.

عظیم گوک مدافع باتجربه این تیم نیز دیگر بازیکنی مصدوم استقلال خوزستان مقابل نساجی بود که با توجه به آسیب مچ پا، برابر پرسپولیس نیز غایب خواهد بود. هلیچی و رحیم زهیوی دیگر مصدومان استقلال خوزستان هستند که از این بازی محروم هستند. پنجمین بازیکن تاثیرگذار و البته محروم استقلال خوزستان محمد امین محکم کار است؛ بازیکن جوانی که عملکرد خوبی با توجه به اعتماد کادرفنی در دیدارهای این تیم از خود به جا گذاشته بود و پورموسوی نیز حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده بود، اما با دریافت چهارمین کارت زرد فصل خود مقابل نساجی، در بازی امروز غایب خواهد بود.

البته با توجه به اسکورت ناقص استقلال خوزستان که در نقل و انتقالات به دلیل اختلافات شکل گرفته، شرایط خوبی را دنبال نکرده بودند، این تیم برابر پرسپولیس با نفراتی جوان و ناشناخته پا به میدان خواهد گذاشت که شاید برای فوتبال دوستان نام برخی از آنها هرگز به گوش نرسیده باشد.

منبع: خبـر ورزشی