پاکو خمس از زمان حضور در تراکتور در سبک بازی این تیم تاثیر مثبت گذاشته و در دومین فصل حضور دراین تیم می رود که تراکتور را به جمع مدعیان قهرمانی برگرداند. حتی مدعیان قهرمانی هم اذعان دارند یکی از تیم هایی که در لیگ برتر خوب فوتبال می کند، تراکتور است. خمس از آنچه […]

- خسته از حضور در فوتبال ایران؛ این مربی تیمش را ترک می کند؟

پاکو خمس از زمان حضور در تراکتور در سبک بازی این تیم تاثیر مثبت گذاشته و در دومین فصل حضور دراین تیم می رود که تراکتور را به جمع مدعیان قهرمانی برگرداند. حتی مدعیان قهرمانی هم اذعان دارند یکی از تیم هایی که در لیگ برتر خوب فوتبال می کند، تراکتور است.

خمس از آنچه در فوتبال ایران می گذرد خسته شده است. او می گوید؛ «سال قبل هم گفته بودم شرایط زمین استادیوم یادگار خیلی بد است. ما دوباره اینجا به مشکل بر می‌خوریم. چمن بلند می‌شود و زمین خیلی سنگین است. در واقع این موضوع باعث می‌شود بچه‌ها انرژی بیشتری مصرف کنند.تمام این اتفاقات می‌افتد و انگار کسی برایش مهم نیست و همه بی‌تفاوت عبور می‌کنند. یک طوری شده است که دیگر دارم خسته می‌شوم. من باید با همه چیز بجنگم. بعضی روزها انرژی ندارم که در تمرین حاضر شوم. فکر می‌کنم وقتی که خسته شوم، خیلی زود به اسپانیا برمی‌گردم.»

پاکو خمس تا پایان فصل با تراکتور قرار داد دارد اما تاکید کرده رابطه خوبی با مالک باشگاه تراکتور دارد و اگر روزی تصمیم به جدایی بگیرد در یک فضای دوستانه این کار را انجام خواهد داد.

منبع: خبـر ورزشی