به گزارش زیرنویس، امروز سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ تا این لحظه دلار مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش قیمت ۴۲ هزار و ۹۶۳ تومان درج شد. قابل ذکر است که نرخ تتر امروز سه شنبه ۵۰ هزار و ۵۱۹ تومان رسید. قیمت دلار و قیمت یورو در معاملات امروز سه شنبه […]

به گزارش زیرنویس، امروز سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ تا این لحظه دلار مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش قیمت ۴۲ هزار و ۹۶۳ تومان درج شد.

قابل ذکر است که نرخ تتر امروز سه شنبه ۵۰ هزار و ۵۱۹ تومان رسید.

قیمت دلار و قیمت یورو

در معاملات امروز سه شنبه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، قیمت دلار به ۴۲ هزار و ۹۶۳ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۹ هزار و ۵۷ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۶ هزار و ۹۱۰ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۲ هزار و ۶۴۵ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۶۹۸ تومان و نرخ حواله درهم ۱۰ هزار و ۶۳۵ تومان است.

همچنین امروز سه شنبه ۲۸ آذر ماه قیمت سکه امامی با کاهش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می شود.

قیمت سکه در بازار آزاد

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت سکه امامی (طرح جدید) ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی (طرح قدیم) نیز ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی امروز ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، قیمت ربع‌ سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه یک‌ گرمی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌ رسد.

قیمت طلا در بازار آزاد

امروز قیمت هر مثقال طلا ۱۰ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم ۳ میلیون و ۲۶۳ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم ۲ میلیون و ۴۶۷ هزار تومان تعیین قیمت شد.

قیمت طلای دست دوم

در بازار آزاد قیمت طلای دست دوم هر گرم ۲ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است. قیمت هر گرم نقره نیز ۳۸ هزار و ۵۷۰ تومان به فروش می رسد.

منبع خبر: رکنـا