معین‌الدین سعیدی درخصوص اولویت‌های مجلس شورای اسلامی در شرایط کنونی گفت: احساس می‌کنیم در این شرایط کشور اولویت‌هایی وجود دارد که باید در مجلس روی آن بحث شود؛ اما گاهاً مشاهده می‌کنیم مباحثی در قالب طرح‌های تحقیق و تفحص عنوان می‌شود که شاید چالش فعلی کشور نباشد. واکنش پزشکیان به فساد چای دبش: همه می‌گویند […]

- مجلس به جای تحقیق و تفحص فساد چای دبش، به بررسی واردات اسب و اسپرم منجمد می‌پردازد!

معین‌الدین سعیدی درخصوص اولویت‌های مجلس شورای اسلامی در شرایط کنونی گفت: احساس می‌کنیم در این شرایط کشور اولویت‌هایی وجود دارد که باید در مجلس روی آن بحث شود؛ اما گاهاً مشاهده می‌کنیم مباحثی در قالب طرح‌های تحقیق و تفحص عنوان می‌شود که شاید چالش فعلی کشور نباشد.

واکنش پزشکیان به فساد چای دبش: همه می‌گویند کی‌ بود؟ کی بود؟ من نبودم!/ گردن کلفت‌هایی که پول‌های مردم را خوردند امنیت را به هم زده اند نه مردم عادی

نماینده چابهار در مجلس تاکید کرد: امروز با این اتفاق تلخی که رخ داده و بحث اختصاص ارز برای واردات چای دبش که بخشی از اعتماد مردم به پایانه‌های سیستم اجرایی را لرزانده است، علی‌القاعده اولویت مجلس با توجه به شرایط و اوضاع کشور همین موضوع باید باشد. اینکه واقعا چه اتفاقی افتاده و در چه قالب و شکلی این اختلاس را شکل داده‌اند. اما در چنین شرایطی ما امروز شاهد بودیم در مجلس در خصوص ۲ تحقیق و تفحص بحث شد که یکی عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در خصوص واردات اسب و اسپرم منجمد شده و نظایر این مسائل بود و دیگری گزارشی از عملکرد شرکت سیاحتی همدان در خصوص غار علیصدر بود.

وی تاکید کرد: این موارد هم مهم است اما نسبتی با اولویت‌های کشور و نگرانی‌های حال حاضر مردم مردم ندارد. حتی اگر ماه‌ها از بیان این تحقیق و تفحص گذشته باشد، لزومی ندارد امروز در این شرایط بیایند آن را عنوان کنند. این از شئون نظارتی نیست امیدوارم با درک نگرانی‌های جدی مردم، مسائل و اولویت‌های آنان مطرح شود.

سعیدی گفت: البته پیش از این مجلس در خصوص نگرانی‌های معیشتی و اقتصادی مردم طرح‌ها و لوایحی داشت اما امروز هرکجا می‌رویم موضوع و بحث، نگرانی از اختلاس اخیر است، مجلس هم قاعدتاً باید در این خصوص جلسه تشکیل می‌داد.

۲۱۹۲۱۸

منبع: خبـرآنلاین