شاهکار جدید صداوسیما؛ مجری نداشتند برنامه را تعطیل کردند!
شاهکار جدید صداوسیما؛ مجری نداشتند برنامه را تعطیل کردند!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، برنامه فوتبالی دوشنبه شب‌ها که با عنوان فوتبال برتر روی آنتن زنده می‌رفت طی تصمیمی عجیب شب گذشته پخش نشد تا این اتفاق بازتاب‌های فراوانی داشته باشد. تا ظهر دیروز اخبار حکایت از اجرای برنامه توسط محمدرضا احمدی داشت که ظاهرا برخی ملاحظات مانع چنین اتفاقی شده است. بر اساس آنچه […]

- شاهکار جدید صداوسیما؛ مجری نداشتند برنامه را تعطیل کردند!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، برنامه فوتبالی دوشنبه شب‌ها که با عنوان فوتبال برتر روی آنتن زنده می‌رفت طی تصمیمی عجیب شب گذشته پخش نشد تا این اتفاق بازتاب‌های فراوانی داشته باشد.

تا ظهر دیروز اخبار حکایت از اجرای برنامه توسط محمدرضا احمدی داشت که ظاهرا برخی ملاحظات مانع چنین اتفاقی شده است.

بر اساس آنچه شنیده شده است دلیل این اتفاق (عدم پخش برنامه) عزادار بودن محمدحسین میثاقی مجری جوان برنامه بوده که مادر خود را از دست داده است.

این اتفاق عجیب در حالی رخ داده است که بسیاری از علاقمندان به فوتبال طی ساعات گذشته ضمن انتقاد از تصمیم گیران این برنامه و اتاق فکر آن پرسیده اند که آیا عدم پخش یک برنامه زنده هفتگی به بودن و نبودن مجری آن بستگی دارد؟ ضمنا این بحث مطرح شده است که چرا در غیاب میثاقی مجری دیگری اجرای این برنامه را برعهده نگرفت؟ آنهم برنامه‌ای که باید اتفاقات جنجالی دربی ۱۰۲ را مورد بررسی قرار می‌داد.

این تصمیم عجیب از دو منظر قابل بررسی است. اول آنکه ظاهرا آنچه برای برخی از این افراد اهمیتی ندارد احترام مخاطب است و دوم اینکه اتفاق اخیر نشان از فقر مجری در صدا و سیما دارد که اگر غیر از این بود می‌توانستند برای تنها یک برنامه جای خالی میثاقی را پر کنند؛ اتفاقی که یکبار در زمان پخش برنامه نود شاهد آن بودیم و در غیاب عادل فردوسی پور مزدک میرزایی برنامه را اجرا کرد.

عجیب‌تر آنکه روابط عمومی شبکه سوم سیما بدون هیچ توضیحی درباره علت پخش برنامه تنها در این مورد نوشت: «به اطلاع مخاطبان گرامی و هواداران عزیز فوتبال می‌رسانیم برنامه دوشنبه شب «فوتبال برتر» این هفته روی آنتن نمی‌رود.»

روابط عمومی شبکه سه سیما ضمن اعلام اینکه به‌زودی درباره پخش قسمت آتی برنامه اطلاع‌رسانی می‌شود، از هم‌دردی جامعه ورزش ایران به خصوص فوتبال و رسانه با  «محمد حسین میثاقی» مجری برنامه فوتبال برتر که در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشسته است، قدردانی کرد.

منبع: اطلاعات انلاین