مسعود درستی با اشاره به اینکه حدود سه هفته از افتتاح ایستگاه متروی پرند می‌گذرد، اظهار کرد: طبق درخواست شهروندان و قولی که به آنها داده‌ بودیم قرار است از شنبه دوم دی ماه، ساعت آغاز خدمت‌رسانی به مردم را در ایستگاه پرند، تغییر دهیم. وی ادامه داد: بر این اساس، نخستین قطاری که از […]

- اعلام تاریخ تغییر ساعت آغاز به کار متروی پرند

مسعود درستی با اشاره به اینکه حدود سه هفته از افتتاح ایستگاه متروی پرند می‌گذرد، اظهار کرد: طبق درخواست شهروندان و قولی که به آنها داده‌ بودیم قرار است از شنبه دوم دی ماه، ساعت آغاز خدمت‌رسانی به مردم را در ایستگاه پرند، تغییر دهیم.

وی ادامه داد: بر این اساس، نخستین قطاری که از متروی شاهد به سمت پرند ساعت ۵:۳۰ صبح اعزام می‌شود که به تبع آن نخستین اعزام قطار از ایستگاه پرند به سمت خط یک یا ایستگاه شاهد، ساعت ۶:۳۰ صبح خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: طبق قولی که به شهروندان داده بودیم به مرور زمان مشکلات و نیاز مسافران را رفع خواهیم کرد, بر این اساس در نخستین گام ساعت آغاز عملیات بهره‌برداری از ایستگاه مترو را نیم ساعت جلو کشیدیم و امیدواریم بتوانیم در گام‌های بعدی نسبت به کاهش سر فاصله حرکت قطارها و بالابردن کیفیت خدمات، اقدامات لازم را با همکاری همکارانم در شرکت مترو انجام دهیم.

به گزارش تسنیم، انتظار برای راه‌اندازی ایستگاه متروی پرند، پس از سال‌ها به پایان رسید و نهم آذر ماه با حضور سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور کشورمان، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر تهران و مدیران شهری افتتاح شد.

اکنون با راه‌اندازی این ایستگاه، ظرفیت جابه‌جایی ۱۳۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ مسافر بین تهران و پرند فراهم شده است و حتی اگر نیمی از افرادی که هر روز بین تهران و پرند تردد می‌کنند، به تدریج مترو را جایگزین تاکسی یا خودروی شخصی کنند نه‌تنها صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف سوخت می‌شود بلکه شاهد کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و حتی کاهش سوانح جاده‌ای و خسارات جانی و مالی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

فروش طرح ترافیک ممنوع شد

۲۳۳۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین