به گزارش زیرنویس، سرهنگ منصور خدایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی حضور یکی از شهروندان به کلانتری ۲۵ صفادشت مبنی بر اینکه فردی ناشناس با عتیقه‌جات قلابی نامبرده را اغفال و از وی کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ منصور خدایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی حضور یکی از شهروندان به کلانتری ۲۵ صفادشت مبنی بر اینکه فردی ناشناس با عتیقه‌جات قلابی نامبرده را اغفال و از وی کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ‌هایی از کلاهبرداران و انجام ملاقات صوری موفق به شناسایی و دستگیری ۳ متهم و کشف تعدادی سکه و مجسمه تقلبی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد تصریح کرد: متهمان پس از انتقال ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شدند ولی در تحقیقات تکمیلی در مواجهه با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشوده و اعلام کردند که در ازای تحویل ۴۶۰ عدد سکه تقلبی تعداد ۹ سکه بهار آزادی از مالباخته کلاهبرداری کرده اند.

سرهنگ خدایی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و مواظب شیادان و کلاهبرداران باشند و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع خبر: رکنـا