هوادار ۰ – ۵ سپاهان/ جشنواره گل دوباره زردپوشان اصفهانی در تهران
هوادار ۰ – ۵ سپاهان/ جشنواره گل دوباره زردپوشان اصفهانی در تهران

دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و سپاهان  در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد.   ترکیب تیم فوتبال هوادار  علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، صائب محبی، علی ملکوتی خان، محسن سفید چقایی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، قائم اسلامی خواه، داریوش شجاعیان، مهدی گودرزی و کریم اسلامی ترکیب تیم […]

فوتبال .لیگ برتر فوتبال - هوادار ۰ - ۵ سپاهان/ جشنواره گل دوباره زردپوشان اصفهانی در تهران

دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و سپاهان  در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد.  

ترکیب تیم فوتبال هوادار

 علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، صائب محبی، علی ملکوتی خان، محسن سفید چقایی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، قائم اسلامی خواه، داریوش شجاعیان، مهدی گودرزی و کریم اسلامی

ترکیب تیم فوتبال سپاهان 

 پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، محمد قربانی، شهریار مغانلو، رضا شکاری و محمدجوادحسین نژاد

دقایق حساس بازی 

دقیقه ۹:  گل برای سپاهان؛ رامین رضاییان روی غفلت مدافعان حریف دروازه هوادار را باز کرد.

دقیقه ۲۴: گل دوم برای سپاهان؛ شهریار مغانلو روی پاس برایان دابو گلزنی کرد.

دقیقه ۴۴: شهریار مغانلو روی ضربه پنالتی گل سوم تیم سپاهان را به ثمر رساند.  

 نیمه اول بازی با نتیجه ۳ بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید.

گل اول سپاهان

گل دوم سپاهان

دقیقه ۵۵: از شروع نیمه دوم بازی بدون هیچ موقعیتی خاصی دنبال شده و در این بین هوادار سعی دارد تا بتواند در این نیمه اختلاف را کاهش بدهد، اما مدافعان سپاهان در خط دفاع بی‌عیب و نقص ظاهر شدند.

 

دقیقه ۶۶: ارسال زکی‌پور به نقطه کور و تیر دوم با سر قربانی وارد دروازه شد که پرچم کمک داور خبر از حضور این بازیکن در تله آفساید داد و گل مردود شد.

دقیقه ۷۸: حرکت در عمق دابو باعث آشفتگی مدافعان مرکزی هوادار شد و در شرایطی که کاوه رضایی در عمق نفوذ کرده بود، دابو توپ را به رضایی سپرد که او با ضربه خود حقیقی را برای چهارمین بار به زانو درآورد.

دقیقه ۸۴: نفوذ خوب رامین رضاییان با دخالت گرامی همراه شد تا توپ به ال کثیر نرسد، اما هر طور که بود ال‌کثیر توانست توپ را در اختیار رضا اسدی بگذارد تا این بازیکن گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۵: آشفتگی خط دفاعی هوادار باعث شد تا بار دیگر بازیکنان سپاهان در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی قرار بگیرند که این بار حقیقی ضربه دابو را روانه کرنر کرد که آن هم برای سپاهان ثمره‌ای نداشت.

باشگاه خبرنگاران