به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی زنگنه اظهار داشت: در پی نزاع و درگیری دسته جمعی ۵ نفر و تخریب خودروها که منجر به مجروحیت جدی ۲ نفر از شهروندان در شهرک آبشناسان رباط کریم شده بود، دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۳ آبشناسان پس از […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی زنگنه اظهار داشت: در پی نزاع و درگیری دسته جمعی ۵ نفر و تخریب خودروها که منجر به مجروحیت جدی ۲ نفر از شهروندان در شهرک آبشناسان رباط کریم شده بود، دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۳ آبشناسان پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و اقدامات فنی، متهمان این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضائی آنها را‌ دستگیر کردند، افزود: این افراد از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعددی از قبیل، حمل سلاح، ایجاد درگیری، نزاع و قدرت‌نمایی‌ در اماکن عمومی و سلب امنیت و آسایش مردم هستند.

این مقام انتظامی علت درگیری این افراد را طبق اعتراف آنها، اختلافات شخصی عنوان کرد و تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

سرهنگ زنگنه در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان، با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد میکند.

منبع خبر: رکنـا