حسین عسگری در مورد نحوه قضاوت امیر عرب‌براقی در نیمه اول بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت: در دقیقه ۲۷ مسابقه داور یک صحنه صد درصد پنالتی را روی بازیکن پرسپولیس اعلام نکرد دلیلش هم این بود که جاگیری مناسبی نداشت و در حال دیدن توپ بود که مدافع استقلال خوزستان روی مهاجم پرسپولیس مرتکب خطا شد. […]

اشتباه داوری, فوتبال برتر, کارشناس داوری - کارشناس داوری نیمه اول دیدار جنجالی استقلال خوزستان

حسین عسگری در مورد نحوه قضاوت امیر عرب‌براقی در نیمه اول بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت: در دقیقه ۲۷ مسابقه داور یک صحنه صد درصد پنالتی را روی بازیکن پرسپولیس اعلام نکرد دلیلش هم این بود که جاگیری مناسبی نداشت و در حال دیدن توپ بود که مدافع استقلال خوزستان روی مهاجم پرسپولیس مرتکب خطا شد.

وی افزود: در صحنه‌ای که داور برای پرسپولیس اعلام پنالتی کرد دوربین تلویزیون جا ماند و صحنه را به درستی نمی‌توانیم ببینیم که چه اتفاقی در آن لحظه رخ داد اما داور درست مقابل آن دو بازیکن ایستاده و دید خوبی به صحنه دارد با این حال نمی‌توانیم به طور قاطع بگوییم این صحنه پنالتی بود یا نه.

عسگری با اشاره به صحنه مشکوک سوم در محوطه جریمه استقلال خوزستان گفت: در آن صحنه مدافع استقلال خوزستان پای محمد عمری را زد و مرتکب یک خطای پنالتی شد که داور این پنالتی را هم ندید.

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به توقف مسابقه گفت: وقتی تماشاگران اشیاء پرتاب می‌کنند این می‌تواند امنیت بازیکنان دو تیم رابه خطر بیندازد فرقی هم ندارد بازیکن حریف مجروح یا مصدوم شود یا بازیکن تیم میزبان؛ در چنین شرایطی امنیت مهیا نبوده و داور می‌تواند بازی را لغو کند اما با مناسب‌تر شدن شرایط قطعاً می‌تواند دستور ادامه بازی را بدهد.

منبع: خبـر ورزشی