سر جیم رتکلیف قرار است تا قبل از کریسمس سرمایه‌گذاری ۱.۲۵ میلیارد پوندی خود در منچستریونایتد را تکمیل کند. اما به طرفداران هشدار داده شده که نباید انتظار نداشته باشند با آمدن این میلیاردر در کریسمس جوراب‌هایشان پر از هدایا بشود. رئیس کمپانی پتروشیمی اینئوس و حامی مادام‌العمر شیاطین سرخ در حال آماده شدن برای […]

- رتکلیف قبل از کریسمس می‌آید/ شیاطین سرخ باید در انتظار تغییرات شگرف باشند؟

سر جیم رتکلیف قرار است تا قبل از کریسمس سرمایه‌گذاری ۱.۲۵ میلیارد پوندی خود در منچستریونایتد را تکمیل کند. اما به طرفداران هشدار داده شده که نباید انتظار نداشته باشند با آمدن این میلیاردر در کریسمس جوراب‌هایشان پر از هدایا بشود.

رئیس کمپانی پتروشیمی اینئوس و حامی مادام‌العمر شیاطین سرخ در حال آماده شدن برای به دست آوردن ۲۵ درصد از سهام باشگاه اولدترافورد است. مذاکرات برای ماه‌ها ادامه داشت و حالا به گزارش نشریه «میل»، این هفته در جشن کریسمس این معامله انجام می‌شود. با این حال احتمالا تایید این معامله بین شش تا هشت هفته طول خواهد کشید. بدتر اینکه طبق این گزارش انتقال فوری نام‌های بزرگ و پیشرفت‌های سریع در اولدترافورد رخ نخواهد داد.

به گزارش نشریه سان، رتکلیف می‌خواهد تغییرات بزرگی در منچستریونایتد اعمال کند، هم در رختکن و هم در اتاق هیئت مدیره. ریچارد آرنولد در مسیر خروج است و جستجو برای یک مدیرعامل جدید ادامه دارد، در حالیکه دیو بریلزفورد، ژان کلود بلان و دوگی فریدمن بین گزینه‌ها هستند. در زمین نیز آنتونی و آنتونی مارسیال و همچنین جیدون سانچو و دانی فان‌دی‌بیک در صورت توافق، از باشگاه خواهند رفت.

اما به دلیل محدودیت‌های فیرپلی مالی، یونایتد نمی‌تواند هزینه‌های انتقال برای بهبود تیم در ژانویه را افزایش دهد، در صورتیکه که با فصل بد یونایتد نیاز به تقویت تیم به شدت حس می‌شود. و خبر بدتر برای هواداران این است که کار بازسازی اولدترافورد آغاز نخواهد شد. بخشی از سرمایه‌گذاری ۱.۲۵ میلیارد پوندی رتکلیف شامل ۲۵۰ میلیون پوند است که به زیرساخت‌های در حال فروپاشی و پوسیدگی اولدترافورد اختصاص داده شده است. با اینکه این مشکلات همچنان اولویت اصلی رتکلیف هستند اما فعلا برای شروع کار باید کمی صبر کرد. یونایتد حتی معمارانی را برای تخریب کامل و بازسازی به کار گرفت اما قیمت مصالح طی سال گذشته افزایش یافته و هزینه‌های کار ساخت و ساز بالا رفته است. و این بدان معناست که ۲۵۰ میلیون پوند حتی برای تغییر جایگاه سر بابی چارلتون کافی نیست.

به گزارش نشریه میل، اولدترافورد ممکن است کمی «لیفت صورت» انجام دهد. مثلا رنگ‌آمیزی در اطراف زمین و بهبود شرایط جایگاه‌ها.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی