به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر امروز سه شنبه ۲۸ آذر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. قضاوت این بازی بر عهده امیر عرب براقی بود و در هر دو نیمه این […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر امروز سه شنبه ۲۸ آذر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. قضاوت این بازی بر عهده امیر عرب براقی بود و در هر دو نیمه این دیدار با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

ابراهیم میرزابیگی در رابطه با قضاوت عرب براقی در این دیدار به خبرنگار مهر گفت: در نیمه اول داور باید علاوه بر صحنه‌ای که برای پرسپولیس پنالتی گرفت در دقیقه ۲۶ هم زمانی که برای این تیم کرنر به دست می آید، امید عالیشاه توپ را به محوطه جریمه استقلال سانتر می کند و مدافع استقلال مانع از حرکت شهاب زاهدی می شود و این بازیکن را نقش بر زمین می کند که داور باید در این صحنه هم برای پرسپولیس پنالتی اعلام می کرد که از آن صرف نظر کرد.

او ادامه داد: در نیمه اول و پس از گل پرسپولیس هواداران با پرتاب بطری باعث وقفه در جریان بازی شدند و همین موضوع روی روحیه تیم داوری تاثیر گذاشت. در صحنه به ثمر رسیدن گل دوم استقلال خوزستان، پیش از رسیدن توپ به بازیکنان این تیم، روی بازیکن پرسپولیس خطا شد که داور آن را اعلام نکرد و همان توپ وارد دروازه شد تا عرب براقی در این صحنه قضاوت تاثیرگذاری داشته باشد.

کارشناس داوری درباره تاخیر در ورود داوران در ابتدای نیمه دوم بیان کرد: ناظر داور و ناظر بازی باید دلیل آن را جویا می شدند و در گزارش بازی وارد می کردند. باید دید دلیل آنچه بوده چون تاخیر در ورود بازیکنان برای همان تیم جریمه به همراه دارد و اگر دلیل تاخیر در ورود تیم داوری هم منطقی نباشد، داوران این بازی جریمه خواهند شد.

منبع: مـهر