روند ناکامی‌های کلافه کننده پرسپولیس همچنان ادامه دارد. در شرایطی که تصور می‌شد شاگردان یحیی گل محمدی بدون دشواری خاصی استقلال خوزستان قعر نشین را از پیش رو بردارند اما مقابل این تیم نیز به مشکل خوردند. این مسابقه با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که به هیچ وجه هواداران و […]

استقلال خوزستان .پرسپولیس .فوتبال برتر - واکنش دسته‌جمعی بازیکنان پرسپولیس به توقف مقابل قعرنشین

روند ناکامی‌های کلافه کننده پرسپولیس همچنان ادامه دارد. در شرایطی که تصور می‌شد شاگردان یحیی گل محمدی بدون دشواری خاصی استقلال خوزستان قعر نشین را از پیش رو بردارند اما مقابل این تیم نیز به مشکل خوردند.

این مسابقه با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که به هیچ وجه هواداران و حتی خود بازیکنان پرسپولیس را که برای فرار از شکست تلاش زیادی کردند راضی نمی‌کند.

پس از پایان این مسابقه هیچ یک از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس نای حرف زدن نداشتند و به درخواست خبرنگاران مبنی بر پاسخگویی جواب منفی دادند. تنها یحیی گل محمدی پس از این نتیجه در کنفرانس خبری حاضر شد اما در میکسدزون ورزشگاه غدیر هیچکس از پرسپولیسی‌ها حرفی برای گفتن نداشت.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: امیدوارم این صحبت‌ها علیه عرب‌براقی واقعیت نداشته باشد/ اتفاقات غیرطبیعی رخ داد؛ نباید دست به این کارها بزنند

منبع: خبـر ورزشی