نیمه اول خوب نبودیم اما متحول شدیم/ از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم
نیمه اول خوب نبودیم اما متحول شدیم/ از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر صفر استقلال به پایان رسید. آرمین سهرابیان (۴۲)، امیرمهدی جان ملکی (۶۲)( گل به خودی)، آرمان رمضانی (۶۵) و سید ابوالفضل […]

فوتبال - نیمه اول خوب نبودیم اما متحول شدیم/ از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر صفر استقلال به پایان رسید. آرمین سهرابیان (۴۲)، امیرمهدی جان ملکی (۶۲)( گل به خودی)، آرمان رمضانی (۶۵) و سید ابوالفضل جلالی (۶۸) گلزنان این دیدار بودند.

جواد نکونام پس از این پیروزی در نشست خبری گفت: بازی بعد از دربی همیشه سخت است. به خاطر همین ریکاوری ذهنی و بدنی نیاز داشتیم که تیم را دو روز به اردو بردیم به اردو. از مدیریت باشگاه به خاطر فراهم کردن این شرایط تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در شروع بازی تیم ما خوب نبود و حریف بهتر عمل کرد. اما می دانستیم که تیم حریف به خاطر شکلی که دارد سعی می کنند مالکانه بازی کنند که ما اجازه دادیم این اتفاق رخ دهد. در نیمه اول خوب بازی نکردیم.

نکونام افزود: در نیمه دوم با صحبت هایی که انجام دادیم و تغییراتی که ایجاد کردیم خیلی بهتر شدیم و چهار گل زدیم و می توانستیم بیشتر هم گل بزنیم. تشکر ویژه از هواداران می کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند و با نیرویی که آنها دادند توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم بتوانیم در پایان لیگ سربلند باشیم و از آن‌ها تشکر کنیم. 

باشگاه خبرنگاران