پرسپولیس به قعرنشین هم «نه» نگفت
پرسپولیس به قعرنشین هم «نه» نگفت

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از یک دربی پر حادثه باید در اهواز برابر استقلال این شهر قرار می‌گرفت با چند تغییر گام به این مسابقه گذاشت.این دیدار از همان ابتدا تحت تاثیر جو روی سکو‌ها قرار گرفت و بار‌ها متوقف شد.گل اول این دیدار که از سوی میزبان به ثمر […]

- پرسپولیس به قعرنشین هم «نه» نگفت

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از یک دربی پر حادثه باید در اهواز برابر استقلال این شهر قرار می‌گرفت با چند تغییر گام به این مسابقه گذاشت.
این دیدار از همان ابتدا تحت تاثیر جو روی سکو‌ها قرار گرفت و بار‌ها متوقف شد.
گل اول این دیدار که از سوی میزبان به ثمر رسید برای سرخپوشان شوک آور بود. گلی که در دقیقه ۶ توسط جواد آقایی پور روی  اشتباه عجیب علیرضا بیرانوند به ثمر رسید.
پس از این گل تیم میهمان بر حملات خود افزود و صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از  اعلام پنالتی بازیکنان استقلال به نشانه اعتراض برای دقایقی طولانی حاضر به ادامه کار نشدند تا اینکه بالاخره بازی دنبال شد و کنعانی زادگان در دقیقه ۳۹ پنالتی را به گل تبدیل کرد.
در ابتدای نیمه دوم با تاخیر عجیب تیم داوری در ورود به میدان بازی بار دیگر با وقفه روبرو شد.
در ادامه استقلال خوزستان برخلاف جریان بازی در دقیقه ۴۹ بازهم توسط جواد آقایی پور گل دوم خود را زد، اما این گل در دقیقه ۶۸ توسط نبیل باهویی پاسخ داده شد.
در ده دقیقه پایانی پرسپولیس به آب و آتش زد تا بازی را برنده شود، اما در نهایت گلی به ثمر نرسید تا پرسپولیس در برابر تیم قعرنشین جدول دو امتیاز مهم را از دست بدهد.

منبع: اطلاعات انلاین