آجیل مجلسی قالیباف ویژه شب یلدا ۱۵۰ هزار تومان!
آجیل مجلسی قالیباف ویژه شب یلدا ۱۵۰ هزار تومان!

  محمدباقر قالیباف، خرداد امسال در گفتگوی زنده تلویزیونی اعلام کرد: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالاها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد. این البته بار اولی نبود که رئیس مجلس این مصوبه را یادآوری و اعلام می‌کرد اما ظاهرا مجلس […]

آجیل مجلسی قالیباف ویژه شب یلدا ۱۵۰ هزار تومان!

 

محمدباقر قالیباف، خرداد امسال در گفتگوی زنده تلویزیونی اعلام کرد: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالاها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد.

این البته بار اولی نبود که رئیس مجلس این مصوبه را یادآوری و اعلام می‌کرد اما ظاهرا مجلس یازدهم تمام می‌شود این مصوبه اجرایی نخواهد شد و کسی هم به روی خودش نمی آورد!

بر این اساس اگر بخواهیم بر اساس قیمت های دو سال قبل آجیل تهیه کنیم؛ باید به اظهارات رئیس اتحادیه خشک بار تهران استناد کنیم که در تاریخ ۲۱ آذر توضیح داده است: با توجه به اینکه نوع آجیل مختلف و انتخاب آن از سوی مردم سلیقه‌ای است ممکن است برخی بخواهند نوعی از اقلام در آجیل آن‌ها بیشتر یا کمتر باشد، بنابراین قیمت آن هم متفاوت خواهد بود. براساس استاندارد‌های کارشناسی اتحادیه قیمت هر کیلو آجیل با باسلوق ۱۵۰ هزار تومان و بدون باسلوق ۱۸۰ هزار تومان اعلام شد.

منبع: اطلاعات انلاین