شمال غزه زیر آتش سنگین ارتش رژیم صهیونیستی است
شمال غزه زیر آتش سنگین ارتش رژیم صهیونیستی است

ارتش رژیم صهیونیستی در ساعت‌های اخیر به صورت پیاپی منطقه‌های مختلف شمال نوار غزه را هدف قرار داده و چندین فلسطینی را به شهادت رسانده است.

به گزارش زیرنویس،به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی به شدت منطقه‌های مختلف نوار غزه از جمله شمال این باریکه را بمباران می‌کند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که اشغالگران در زمانی کوتاه ۶۰ بار به منطقه‌های مختلف شمال نوار غزه حمله کرده و درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در محورهای مختلف این منطقه در جریان است.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران شدید تل الزعتر و اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه در این منطقه کمربند آتش ایجاد کرده‌اند. همچنین تل الزعتر و اردوگاه جبالیا زیر آتش سنگین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی است.

در نتیجه بمباران ۲ خانه در اردوگاه جبالیا توسط ارتش رژیم صهیونیستی ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند، ۴۰ نفر زخمی شدند و چندین نفر نیز زیر آوار دفن شدند.

علاوه بر این هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در نتیجه بمباران یک آپارتمان در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه یک فلسطینی به شهادت رسیده و ۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

بر اثر حمله پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی به آوارگان استقراریافته در مدرسه الحناوی در غرب خان‌یونس ۴ فلسطینی زخمی شدند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که در نتیجه بمباران یک خانه در محله البشاره دیرالبلح در مرکز نوار غزه نیز چندین فلسطینی زخمی شده‌اند.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مقر آژانس آنروا سازمان ملل متحد در منطقه صنعتی واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

منبع: مـهر