به گزارش زیرنویس، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) در آئین افتتاح اردوگاه ترک اعتیاد دین پایه کرامت ضمن قدردانی از سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهایی که در توسعه آن همکاری داشتند، اظهار داشت: استان قم بعنوان مرکز و مادر انقلاب مورد طمع و هجمه دشمنان است. سردار موحد تصریح کرد: با […]

به گزارش زیرنویس، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) در آئین افتتاح اردوگاه ترک اعتیاد دین پایه کرامت ضمن قدردانی از سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهایی که در توسعه آن همکاری داشتند، اظهار داشت: استان قم بعنوان مرکز و مادر انقلاب مورد طمع و هجمه دشمنان است.

سردار موحد تصریح کرد: با اتحاد و بکارگیری تمام اعتبارات و نیروهای متفکر باید اقداماتی بمنظور خنثی‌سازی بخشی از این توطئه‌ها که آسیب‌های اجتماعی و جنگ ترکیبی سرآمد آنها است، انجام شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان، محور اصلی جنگ ترکیبی هستند، بیان کرد: عرصه اقدامات ما با توجه به آسیب‌های اجتماعی نوجوان و جوانان، باید در سطح دانشگاه و مدارس پیگیری شود.

مهدی علی‌بابایی معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) در ادامه این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: مجموعه درمانی و صیانتی کرامت وابسته به سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) با محوریت دینی به‌منظور درمان، آموزش حرفه و کار، صیانت از معتادان متجاهر و بهره‌گیری از شیوه‌های بهبودی پایدار و حفظ کانون خانواده معتادان با مدیریت روحانیون و طلاب راه‌اندازی شد.

وی افزود: این مجموعه در چهار حوزه کمپ تمایلی، کمپ خصوصی و تخصصی، درمان معتادان متجاهر و صیانت از مددجویان و معتادان بعد از دوره سم‌زدایی و درمان فعالیت دارد.

بابایی اظهار کرد: مددجویان پس از ورود به اردوگاه، خانواده آنها تحت صیانت و پشتیبانی‌های معیشتی، درمانی، تحصیلی و جلسات آموزشی قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ مددجو، دوران درمان را در مجموعه درمانی و صیانتی کرامت گذراندند، خاطرنشان کرد: سعی داریم تا مرکز صیانت را در شهر قم نیز ایجاد کنیم تا بتوانیم حمایت‌های لازم را از مددجویان و معتادان داشته باشیم.

در پایان مراسم، چند تن از فعالان مجموعه درمانی و صیانتی کرامت با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، میثم رضوان‌پور معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و دیگر مسوولان استانی تجلیل شدند.

منبع: مـهر