به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه یک امر بی سابقه است، اظهار داشت: هم‌اکنون حجم وسیعی از حملات هوایی، دریایی و زمینی علیه ساکنان غزه صورت می‌گیرد. وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن فکر می‌کردند می‌توانند […]

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه یک امر بی سابقه است، اظهار داشت: هم‌اکنون حجم وسیعی از حملات هوایی، دریایی و زمینی علیه ساکنان غزه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن فکر می‌کردند می‌توانند با اقدامات خود مقاومت را از پای در بیاورند اما پس از ۷۵ روز از جنایات این رژیم و کشتارهای جمعی و سیاست زمین سوخته که اسرائیل به راه انداخته مقاومت همچنان استوار در میدان حضور دارد و خسارت‌های سنگینی را به مقاومت وارد کرده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس عنوان کرد: ملت فلسطین مقاومت بی نظیری را علیرغم بهای سنگینی که پرداخت کرده، از خود نشان داده است.

هنیه با اشاره به شهید شدن زنان و کودکان در غزه، گفت: صدها هزار خانه در غزه ویران شده است. علیرغم همه این اقدامات ملت فلسطین همچنان راه مقاومت را در پیش گرفته و در کنار آن قرار گرفته است تا این رژیم را شکست دهد.

وی با اشاره به سفر وزیر امورخارجه ایران به قطر پس از آغاز جنگ غزه، افزود: ما تقدیر خودمان را از اقای امیر عبداللهیان اعلام کرده‌ایم و این چهارمین سفر او پس از جنگ غزه است. در دیدار امشب نیز در خصوص اخرین تحولات جنگ غزه در سطح میدان و مقاومت و انسان دوستانه صحبت کردیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه در این دیدار در خصوص اخرین اقدامات سیاسی نیز گفت‌وگوهایی را انجام دادیم، تصریح کرد: اقای امیرعبداللهیان نیز در خصوص اخرین تماس‌هایی که با کشورهای مختلف در رابطه با تحولات غزه داشته، سخن گفت.

هنیه در پایان تاکید کرد: این دیدارها مهم است و از مسئله غزه پشتیبانی می‌کند.

منبع: مـهر