گلدن استیت ترمز مینه سوتا را کشید/ ثبت بیستمین برد فصل میلواکی
گلدن استیت ترمز مینه سوتا را کشید/ ثبت بیستمین برد فصل میلواکی

در ادامه رقابت‌های دور گروهی لیگ بسکتبال NBAصبح امروز بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق در وقت‌های اضافه ۱۳۲_۱۲۶ نتیجه را به گلدن استیت وری یرز واگذار کرد و متحمل ششمین باخت فصل خود شد. در این دیدار استفان کری گارد سرشناس گلدن استیت با به ثبت رساندن۳۳ امتیاز نقش به سزایی در برد تیم خود […]

- گلدن استیت ترمز مینه سوتا را کشید/ ثبت بیستمین برد فصل میلواکی

در ادامه رقابت‌های دور گروهی لیگ بسکتبال NBAصبح امروز بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق در وقت‌های اضافه ۱۳۲_۱۲۶ نتیجه را به گلدن استیت وری یرز واگذار کرد و متحمل ششمین باخت فصل خود شد.

در این دیدار استفان کری گارد سرشناس گلدن استیت با به ثبت رساندن۳۳ امتیاز نقش به سزایی در برد تیم خود داشت و به عنوان شاخص ترین بازیکن این دیدار انتخاب شد .

در دیگر دیدار میلواکی باکس تیم رده دومی کنفرانس شرق ۱۳۲_۱۱۹ سن آنتونیو اسپرز را شکست داد و بیستمین برد فصل خود را جشن گرفت.دیمین لیلارد گارد میلواکی سی و پنج دقیقه برای تیم خود به میدان رفت و موفق به کسب چهل امتیاز شد .

همچنین ممفیس گریزلیز از کنفرانس غرب ۱۱۵_۱۱۳پلیکانز را از پیش رو برداشت .جا مورانت گارد ممفیس با کسب ۳۴امتیاز ،شش ریباند و هشت پاس منجر به امتیاز نقش پر رنگی در برد تیمش داشت .

و پورتلند تریل بلیزرز ۱۰۹_۱۰۴ فنیکس سانز را برد .این رقابت‌ها بامداد فردا با برگزاری ده دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون ،میلواکی و فیلادلفیا از کنفرانس شرق و مینه سوتا ،اوکلهاما و دنور از کنفرانس غرب در رده های اول تا سوم قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران