بازی‌های مرگ و زندگی برای پرسپولیس/ خروج از بحران یا خداحافظی با جام؟
بازی‌های مرگ و زندگی برای پرسپولیس/ خروج از بحران یا خداحافظی با جام؟

۳ بازی آینده پرسپولیس قبل از تعطیلات بسیار مهم و حیاتی خواهد بود و مسیر سرخ‌پوشان در لیگ را مشخص خواهد کرد.

 

به گزارش زیرنویس، اتفاقی که در سال‌های اخیر برای پرسپولیس رخ نداده بود، در این فصل رخ داد و مدافع عنوان قهرمانی و فاتح سه‌گانه فوتبال ایران در فصل قبل حالا وارد بحرانی بزرگ شده که از پس تیم انتهای جدول لیگ هم برنمی‌آید. اوضاع در پرسپولیس اصلا خوب نیست و این موضوع برای همه مشهود و ملموس است. تیم گل محمدی هر هفته با نتایجی که می‌گیرد، از صدر دور می‌شود و امیدهای این تیم برای قهرمانی هم کمرنگ می‌شود.

پرسپولیس تا پایان نیم فصل و تا قبل از تعطیلات زمستانی، ۳ دیدار بسیار مهم و حیاتی را در پیش دارد. دیدارهایی سرنوشت ساز که تکلیف پرسپولیس در این فصل را تا حدود زیادی مشخص خواهد کرد. این تیم یکشنبه هفته آینده باید به مصاف شمس آذر برود. بازی که در تهران و به میزبانی پرسپولیس برگزار خواهد شد. بعد از آن و به فاصله تنها چند روز، پرسپولیس باید بازی معوقه خود را مقابل نساجی برگزار کند.

دیداری که باز هم به میزبانی سرخ پوشان تهرانی برگزار خواهد شد.این بازی پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. در هفته پایانی نیم فصل نخست هم شاگردان یحیی گل محمدی باید به مصاف تیم بحران زده مس رفسنجان برود. دیداری خارج از خانه که با وجود نتایج ضعیف مس در این فصل، باز هم راحت نخواهد بود و پرسپولیسی‌ها در این فصل نشان دادند که پتانسیل امتیاز دادن به هر حریفی را دارند.

این ۳ بازی و امتیازات آن حکم مرگ و زندگی را برای پرسپولیس دارد و تیم یحیی برای ماندن در کورس قهرمانی باید همه ۹ امتیاز ممکن را بدست بیاورند. کاری که البته با توجه شرایط فعلی پرسپولیس و انگیزه رقبای این تیم مقابل قرمزها اصلا راحت نخواهد بود. پرسپولیس اگر در بازی‌های باقی مانده تا قبل از تعطیلات زمستانی باز هم امتیاز از دست بدهد، اوضاع از این هم برای سرخ پوشان بدتر می‌شود و مدافع عنوان قهرمانی باید به نوعی قید جام گرفتن و قهرمانی در لیگ برتر را بزند.

به خصوص اینکه تیمی مثل سپاهان در اوج آمادگی قرار دارد و به راحتی رقبای خود را شکست می‌دهد. استقلال هم به عنوان صدرنشین لیگ برتر نتایج خوبی گرفته و خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهد. همین موضوع باعث خواهد شد تا کار پرسپولیس برای نزدیک شدن به صدر جدول و کم کردن اختلاف امتیاز با تیم‌های صدرنشین، بسیار دشوار شود.

منبع: خبـر ورزشی