به گزارش زیرنویس، سرهنگ پیمان گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت اموال از معدن جاده آتشگاه ، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۳۰ اسلام آباد قرار گرفت. وی افزود: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی مأموران کلانتری ۳۰ با انجام اقدامات پلیسی گسترده ۳ […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ پیمان گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت اموال از معدن جاده آتشگاه ، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۳۰ اسلام آباد قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی مأموران کلانتری ۳۰ با انجام اقدامات پلیسی گسترده ۳ نفر سارق را در رابطه با این سرقت شناسایی و درمحل اختفایشان دستگیر کردند.

سرهنگ پیمان گودرزی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی ضمن اعتراف به چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کرج،  به سرقت روغن ماشین های صنعتی از یکی از معادن جاده آتشگاه به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اقرار و با نشان دادن محل مخفی کردن آن ها، این اموال به مالباخته تحویل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از جمعبندی پرونده، متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

منبع خبر: رکنـا