حسین رسولی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درخصوص خداحافظی اش از ورزش قهرمانی و اینکه از تصمیمش ناراحت نیست، اظهار کرد: خیلی ناراحت هستم و هر موقع یادش می‌افتم بغض می‌کنم و خیلی سختم است. من نمی‌خواستم از دوومیدانی خداحافظی کنم، اما من را مجبور به این کار حذفم کردند و […]

- ممکن است به پیشنهاد قطری ها فکر کنم/ در حقم بی مهری صورت گرفت

حسین رسولی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درخصوص خداحافظی اش از ورزش قهرمانی و اینکه از تصمیمش ناراحت نیست، اظهار کرد: خیلی ناراحت هستم و هر موقع یادش می‌افتم بغض می‌کنم و خیلی سختم است. من نمی‌خواستم از دوومیدانی خداحافظی کنم، اما من را مجبور به این کار حذفم کردند و کاری برایم نکردند.

وی افزود: من تنها ورزشکار هستم وظیفه ام تمرین کردن است تا پرچم کشورم را بالا ببرم. دوست داشتم شرایط تمرینی خوب باشد و بتوانم تمرینات خود را ادامه بدهم. من سیاستمدار نیستم تا بنشینم و حرفی نزنم و فشار بر روی من به دلیل تمرینات سنگین می‌آید و خواسته ام را ۱۰ بار تکرار می‌کنم، اما زمانی که انجام نمی‌شود مجبورم انتقاد کنم و وقتی این کار را می‌کنم انتظار ندارم که به راحتی کنار گذاشته شوم و حذف شوم. الان هم نشستم و منتظرم تا ببینم بزرگان ورزش می‌خواهند برای من چه کار کنند.

رسولی تصریح کرد: هنوز زمان زیادی از پرچمداری ام در کشور چین نمی‌گذرد که مدال طلا گرفتم و مردم با طلای من خوشحال شدند. الان می‌بینم که مدال آوری من فقط برای مردم مهم بوده است و کسانی که سمتی در فدراسیون می‌گیرند اصلا برایشان مهم نبوده است و دلشان هم نمی‌خواهد دوباره این مدال آوری تکرار شود.

پرتابگر دیسک کشورمان در خصوص اینکه فکرش را می‌کرد که بعد از استقبال از مدال آوری اش در هانگژو دوباره ورق به ضررش برگردد، گفت: واقعا فکرش را نمی‌کردم و تصور می‌کردم که وقتی از بازی‌های آسیایی برمی گردم شرایط برایم بهتر می‌شود و خیلی بیشتر پیگیر وضعیتم می‌شوند، اما این اتفاق رخ نداد. وقتی مدال گرفتم و به ایران برگشتم آن قدر بی مهری شد و تماسی هم با من نگرفتند که به چه چیزی برای ادامه مسیر ورزش حرفه‌ای خودم نیاز دارم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی با اشاره به پیشنهادش از کشور قطر برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن گفت: چند روز پس از پایان مسابقات هانگژو از کشور قطر برایم ایمیلی ارسال کرد و در آن خواستار این بودند تا زیر پرچم این کشور به رقابت بپردازم. با اینکه این پیشنهاد را چندان جدی نگرفتم، اما با ادامه این روند ممکن است شرایط طور دیگری برایم پیش برود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا