به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی شیراز امروز، ۲۹ آذرماه از دستگیری ۹۰ نفر متهم و محکوم تحت تعقیب طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای حکم قضاdی مبنی بر دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب و به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون‌گریزی هنجارشکنان اجتماعی، این ماموریت […]

به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی شیراز امروز، ۲۹ آذرماه از دستگیری ۹۰ نفر متهم و محکوم تحت تعقیب طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای حکم قضاdی مبنی بر دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب و به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون‌گریزی هنجارشکنان اجتماعی، این ماموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

فرج شجاعی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در نقاط مختلف شهر شیراز شدند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در این خصوص مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی طی چند عملیات غافلگیرانه موفق شدند ۹۰ نفر از محکومان و متهمان متواری و تحت تعقیب را دستگیر کنند، گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دستگیری سارق منزل با ۲۳ فقره سرقت در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارق منزل و کشف ۲۳ فقره سرقت در شیراز خبر داد  و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر شیراز و حساسیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

کاووس حبیبی ادامه داد: در این راستا مأموران گشت ویژه پلیس آگاهی هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابان های شهر شیراز به سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و دستور ایست دادند که بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو توسط مأموران متوقف و راننده آن دستگیر شد، افزود: در بازرسی از خودرو این متهم یک جفت پلاک اصلی خودرو، یک عدد قیچی آهن بر بزرگ، چند جفت دستکش، تعدادی ماسک، یک کلاه‌کشی و دو عدد چسب پهن کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: متهم در بازجویی‌های فنی به ۲۳ فقره سرقت منزل در سطح شهر شیراز اعتراف و تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی و شکات نیز شناسایی شدند.

کشف موتورسیکلت ۱۵ میلیاردی قاچاق درلارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سیدمحمد یوسفی افزود: مأموران انتظامی حین گشت‌زنی در بلوار دادمان لارستان به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که در حال تردد بود مشکوک و دستور ایست دادند که راکب بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه پس از طی مسافتی راکب موتورسیکلت با قدرت ۹۰۰ سی‌سی را رها و متواری شد، گفت: برابر اظهارات کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

یوسفی گفت: برخورد با راکبین موتورسیکلت سنگین که با انجام حرکات نمایشی برای شهروندان ایجاد مزاحمت و خطر می‌کنند یکی از اولویت‌های کاری پلیس می‌باشد و از شهروندان درخواست می‌شود برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر دهند.

یک کشته و ۵ مجروح حاصل برخورد پژو با سمند

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با سمند در محور روستایی کوشک بیدک شیراز، یک نفر فوت و ۵ سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور روستایی کوشک بیدک شیراز، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری سمند با ۵ سرنشین به شدت با یک خودرو پژو ۴۰۵ برخورد کرده‌ است.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان سمند در دم فوت و دیگر سرنشینان و همچنین راننده پژو ( در مجموع ۵ نفر) مجروح و راهی بیمارستان شدند.

دهقانی با بیان اینکه کارشناس پلیس‌راه علت این تصادف را عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده پژو اعلام کرده است، به رانندگان هشدار داد از عجله و شتاب بی مورد حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

منبع خبر: رکنـا