به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از دنیله لونگو، اولویت میلان در نقل و انتقالات ژانویه تقویت خط دفاعی است اما آنها نیم نگاهی نیز به تقویت خط حمله دارند. مذاکرات روسونری با مون پلیه برای به خدمت گرفتن آکور آدامز، مهاجم نیجریه‌ای نتایج مطلوبی را به همراه نداشته زیرا باشگاه فرانسوی […]

- میلان در تلاش برای جذب ستاره اشتوتگارت

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از دنیله لونگو، اولویت میلان در نقل و انتقالات ژانویه تقویت خط دفاعی است اما آنها نیم نگاهی نیز به تقویت خط حمله دارند. مذاکرات روسونری با مون پلیه برای به خدمت گرفتن آکور آدامز، مهاجم نیجریه‌ای نتایج مطلوبی را به همراه نداشته زیرا باشگاه فرانسوی می‌خواهد او را حداقل تا پایان فصل جاری حفظ کند.

اکنون میلان با قاطعیت بیشتری روی جذب سرو گیراسی کار می‌کند. در روزهای اخیر اشتوتگارت تلاش کرد بند فسخ ۱۷ میلیون یورویی قرارداد او که در ژانویه قابل فعال شدن است را حذف کند اما این بازیکن ۲۷ ساله آن را نپذیرفت. مدیران باشگاه ایتالیایی برای رسیدن به توافق بر سر دستمزد با نمایندگان گیراسی در تماس هستند اما با توجه به علاقه نیوکاسل، منچستریونایتد و دورتموند به او، این احتمال وجود دارد که شرکت در مزایده تنها راه روسونری برای انجام انتقال باشد.

جاناتان دیوید نیز همچنان در رادار میلان باقی مانده اما او بیشتر گزینه‌ای برای انتهای فصل است زیرا لیل در ژانویه ۴۰ میلیون یورو می‌خواهد. آرماندو برویا از چلسی که در تابستان گذشته مورد توجه روسونری قرار داشت هم برخلاف گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی، هدفی جدی محسوب نمی‌شود.  

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا