به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی توجهی به سرنوشت اسیران خود در غزه ندارد. وی افزود: دشمن توازن خود را از دست داده است، به سرنوشت اسیران خود نمی‌اندیشد و به بمباران غزه ادامه می‌دهد. دولت بایدن در جنگ علیه […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی توجهی به سرنوشت اسیران خود در غزه ندارد.

وی افزود: دشمن توازن خود را از دست داده است، به سرنوشت اسیران خود نمی‌اندیشد و به بمباران غزه ادامه می‌دهد. دولت بایدن در جنگ علیه غزه شریک است و از توقف آن جلوگیری به عمل می‌آورد.

حمدان گفت: در نتیجه حمله‌های وحشیانه دشمن بیش از ۱۹ هزار نفر شهید و نزدیک به ۵۲ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند. ملت ما تا تحقق پیروزی دست از اقدامات خود نخواهد کشید. ملت ما می‌داند که نمی‌توان به عقب بازگشت و راهی جز تحقق پیروزی و برپایی کشور ما به پایتختی قدس ندارد.

وی ادامه داد: اشغالگران با یورش به خانه غیرنظامیان و اجرای اعدام‌های میدانی جنایتی وحشتناک را مرتکب می‌شوند. ما خواهان اقدام جهانی فوری جهت رسوانمودن اقدامات اشغالگران و مجازات آنان هستیم. اشغالگران با اقدامات خود و محاصره‌کردن غیرنظامیان تایید می‌کنند که به مثابه یک باند یا گروه شبه نظامی هستند.

حمدان گفت: دولت آمریکا باید درک کند که ریشه مشکل، حضور اشغالگران در سرزمین ما است. ما تصمیم دولت مالزی در خصوص ممانعت از لنگر انداختن کشتی‌های صهیونیستی در بندرهای این کشور را ارج می‌نهیم.

وی افزود: آینده نوار غزه تنها توسط فلسطینیان مشخص خواهد شد. هر شخص متوهمی که آمدن تانک‌های آمریکایی یا اسراییلی را ممکن بداند، در تاریخ به عنوان یک خاین به ثبت خواهد رسید.

منبع: مـهر