جواد آقایی پور که فصل گذشته با گل های متعدد خود سهم بسزایی در صعود تیم استقلال خوزستان به لیگ برتر داشت در مصاف با پرسپولیس زننده دو گل تیمش بود و نشان داد در ترکیب این تیم هنوز می تواند یک بازیکن تاثیر گذار باشد. خبر رسیده تیم سپاهان که مدعی قهرمانی دراین فصل […]

- تیم مدعی قهرمانی به دنبال جذب قاتل پرسپولیس

جواد آقایی پور که فصل گذشته با گل های متعدد خود سهم بسزایی در صعود تیم استقلال خوزستان به لیگ برتر داشت در مصاف با پرسپولیس زننده دو گل تیمش بود و نشان داد در ترکیب این تیم هنوز می تواند یک بازیکن تاثیر گذار باشد.

خبر رسیده تیم سپاهان که مدعی قهرمانی دراین فصل از بازی ها بشمار می رود روی این بازیکن دست گذاشته است و در صدد خرید این بازیکن در تعطیلات زمستانی است. این در حالی است که تیم سپاهان در خط حمله مهاجمانی چون کاوه رضایی – شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر را  در اختیار دارد.

حضور جواد آقایی پور در لیست خرید تیم سپاهان اتفاق محتملی است به این خاطر که مهاجم استقلال خوزستان یک مهاجم جوان و رو به پیشرفت است و مورایس هم نشان داد به جوان ها در ترکیب ثابت اهمیت زیادی می دهد.

حضور جواد آقایی پور در ترکیب تیم سپاهان منوط به این است که باشگاه استقلال خوزستان با جدایی این بازیکن موافقت کند. این تیم در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد و ممکن است به همین خاطر با جدایی جواد آقایی پور موافقت نکند.  

منبع: خبـر ورزشی