به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، نیروهای امنیتی بحرین فعال معترض سیاسی «ابراهیم شریف» را بازداشت کردند تا امروز پنجشنبه در دادگاه عمومی محاکمه شود. بر اساس پست‌هایی که وی در توئیتر منتشر کرده، دلیل این بازداشت، مخالفت فعال سیاسی بحرینی با حضور دولت بحرین در ائتلاف دریایی تحت نظارت آمریکا در دریای سرخ […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، نیروهای امنیتی بحرین فعال معترض سیاسی «ابراهیم شریف» را بازداشت کردند تا امروز پنجشنبه در دادگاه عمومی محاکمه شود.

بر اساس پست‌هایی که وی در توئیتر منتشر کرده، دلیل این بازداشت، مخالفت فعال سیاسی بحرینی با حضور دولت بحرین در ائتلاف دریایی تحت نظارت آمریکا در دریای سرخ است.

از سوی دیگر، ابراهیم شریف در پست‌های خود حق ملت بحرین را در حمایت از ملت فلسطین ابراز کرده که از ۷۵ روز پیش درگیر جنگ کشتار جمعی رژیم اشغالگر هستند.

این فعال بحرینی در پست‌های خود از موضع یمن تمجید کرده که ملت فلسطین را رها نکرد، برخلاف بحرین که با آمریکا همراه شده است کشوری که در کشتار مردم غزه، محاصره و گرسنگی آنها دست دارد.

او در حساب کاربری خود خواستار مشارکت گسترده در کمپین الکترونیکی تعاملی در محکومیت مشارکت بحرین در ائتلاف دریایی با هشتگ «بحرینی‌ها_علیه_ائتلاف» شد.

پیشتر یک مقام پنتاگون فاش کرده بود که آمریکا در تلاش است ۴۰ کشور را به نیروی بین‌المللی ملحق کند که قرار است به بهانه حفاظت از کشتیرانی در دریای سرخ تشکیل شود.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در نوار غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف قرار داد. در پی توقیف یک کشتی رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و هدف قرار گرفتن چند کشتی دیگر این رژیم، رسانه‌های عبری زبان، یمن را یک تهدید راهبردی برای رژیم اشغالگر ارزیابی کرده‌اند.

منبع: مـهر